כלי מטבח חדש …

Aaaand הלילה, בפרק החדש שלנו של “קארן לא יכול לבשל,” אנחנו מדברים על דברים מגושמים מוסתר בארונות, אטריות ספגטי, כמו גם כלי מטבח חדש, כמו כן ” מטבח Doohickeys כמו גם דברי דברובובובובובובובובובובובובוב “.

כאשר טריז פרוגרסיבי & פופ תפוחים הלך לתוך החיים שלי, כמו גם לאחר מכן התנדנד על העולם שלי, הבנתי שיש לי דבר מוזר עבור כלי מטבח. אני לא תמיד מבין מה לסיים איתם, כמו גם לא תמיד יכול להבין אותם, עם זאת, עמוק בפנים אני אוהב אותם מסביב.

פרסומת

יש לי כמה חדשים בשבוע שעבר כחלק מן המאמץ המתמשך שלי לאכול פחות מזון מעובד, כמו גם לגלות הרבה יותר על בישול.

אמת: בישול? לא פורטה שלי. רבים מהמקרים הוא מסתכם לי לזרוק הרבה דברים לתוך סיר, כמו גם להתפלל עבור זה להיות אכיל.

אבל אני מנסה!

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אז, ממש כאן הם כלי מטבח חדש כלי תוספות …

הדבר הראשון: קוהן ריקון ג’וליאן פילר (17 $). ביסודו של דבר, זה spiralizer שומר (כלי להפוך ירקות טריים לתוך אטריות faux). אני כבר רוצה ספירליזר לעשות אטריות קישואים, אבל ברצינות, הדבר האחרון שאני דרישה היא אחת מכשיר גדול יותר, שלה, כי אחד על המדף הגבוה בארונות שלי, אבל אני חושב כי עם Kuhn Rikon, כי הוא קטן יותר, אני יכול רק לאחסן אותו במגירה לגישה פשוטה.

איך זה עובד? ובכן, אתה פשוט לגרוף את הלהב על פני הירק לחתוך אותו לרצועות ארוכות, דקות שנראות קצת כמו אטריות ספגטי.

מאוד מגניב, אבל זה סוג של מפחיד לניקוי מאז השיניים האלה הם לעזאזל חדה.

פרסומת

הדבר השני: המנדולינה הכפולה פרוסה (20 $), כמו כן על ידי Kuhn Rikon. תפסתי את זה בלילה השני בטיול עם אל רכזת לחנות החומרה האזורית שלנו (היינו צריכים lightbulbs). זה לחיתוך דק מאוד. ניצלתי את זה בסוף השבוע האחרון כדי להפוך תפוחי אדמה scalloped עבור ארוחת צהריים חג הפסחא, כמו גם זה עבד נהדר. אתה פשוט מקל כי כובע למראה כל מה שאתה רוצה פרוסה (יש לו שיניים כי להכניס לתוך הירקות), מיקום בקרוב- to-breced veggie על גבי החסר, להחזיק את הדבר הכובע, כמו גם לרוץ אותו בחזרה כמו גם על פני החתך. התוצאה? מזון פרוס דק.

השלישי, כמו גם סופי: קרה סכו”ם ירקות peeler ($ 8.99). בדיוק איך עשיתי את זה רחוק בחיים ללא קלף ירקות, אין לי מושג. בכנות, זה לא מרגש מאוד, אבל אני צריך לקלף … וזה מקבל הערכות נהדרות על אמזון. עד כה אני ניצל את זה כדי לפלוק ביעילות גזר, תפוחי אדמה כמו גם סלק. זה מרגיש בידי, כמו גם מקבל את המשימה לעשות.

אה, כמו גם p.s. – האם אתה מבין כי סלק מתקלף הוא הרבה יותר פשוט אם אתה מבשל אותם קודם? כן, הלקח למד.