Archives January 2023

The BECCA Be a Light face Palettes in Light to Medium, and medium to Dark

The BECCA Be a light face palette in “Medium to Dark” (there’s also one called “Light to Medium”) on my face and cheeks
If we’re talking about a palette from BECCA, invariably I’m gonna compare it to Chrissy Teigan’s, because it’s the best one BECCA’s ever made. even after a year, I still go “HOT DAMN, THAT’S GOOD!” each time I bust it out.

So the question I faced (haha) today is, “Do the new BECCA BE a Light palettes kick Chrissy’s palette to the curb?”

פרסומת

Hey, phones can make you look like a cat now, so stranger things have happened. ?

The BECCA Be A Light face palette ($46, two versions — Light to Medium, and medium to Dark)

With the two Be a Light palettes, BECCA is introducing a new powder formula to their line. Allegedly, the powders bounce light and blur pores like the hourglass Ambients…and they do!

That’s great, right?

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

They aren’t exactly dupes, though. The Ambient powders are finer, and I think they do a better job overall, but that’s not to take anything away from these.

“Introducing the next generation of glow. This palette features sheer glow Filter Powder, a brand new, skin-smoothing powder, in four different finishes developed to blur, brighten, contour, and add a radiant flush of color. Microfine, luminescent pigments diffuse light to soften the look of skin and blurring pigments even skin’s texture so light bounces off it much more effortlessly. The light-as-air, buildable shades brighten, blur, and softly define the complexion to create a sheer, natural glow—effortlessly. Unlike heavier powders, the oil-absorbing formula retouches and sets without disrupting makeup, making it your ideal 3pm-pick-me-up in a palette.”

– Sephora.com.

Medium to Dark (top) and Light to medium (bottom)
In fact, if it weren’t for one thing, I’d be proclaiming my undying love for them. I even love the way they look from the outside (the rose gold is pretty!), but dang the shade selection, though!

The girls in the middle like me are getting the short end of the stick. The “Light to Medium” palette is too light for me (I’m an NC42 in MAC), while the “Medium to Dark” is a smidgen too dark.

To the powers that be, why didn’t you make a dedicated medium version?! That said, I can get medium to Dark to work for me, but only if I use the sheerest application and do an annoying amount of buffing.

If the shades work for you and you have combo or straight-up dry skin, you’re in luck, and the powders will do what they’re expected to. Your skin will look effortlessly satiny and beachy with a touch of glow. Very, very BECCA.

On the other hand, if you have oily skin and want to completely matte everything down, well…you’ll be much more shiny than dewy after a few hours (which is what happens to me on the oiliest spots on my face, like my מצח). The lack of oil control is another weakness, but, on the flip side, the powders layer really well, so even if you have to touch-up often, these powders won’t look heavy, which is always a plus.

As for the blush, it’s not my fave… It’s awfully shimmery, but at least the pearl particles are fine, so your pores shouldn’t look crazy big.

INGREDIENTS: THE BLUSH
Talc, Caprylic/Capric Triglyceride, Dimethicone, Octyldodecyl Stearoyl Stearate, Zea Mays (Corn) Starch, Diisostearyl Malate, Polysorbate 20, Sorbitan Stearate, Isostearyl Neopentanoate, Magnesium Aluminum Silicate, Nylon-12, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Isopropyl Palmitate, Sodium Hyaluronate, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Tin Oxide, synthetic Fluorphlogopite, Calcium Aluminum Borosilicate, Silica, Tocopheryl Acetate, Phenoxyethanol, Sodium Dehydroacetate. may include (+/-): Mica, Titanium Dioxide (Ci 77891), Iron Oxides (Ci 77491, Ci 77492, Ci 77499), Red 7 (Ci 15850)

INGREDIENTS: THE BRIGHTEN POWDER, BLUR POWDER and CONTOUR
Talc, Nylon-12, Caprylic/Capric Triglyceride, Isostearyl Sebacate, Diisostearyl Malate, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Magnesium Aluminum Silicate, Diethylhexyl Sodium Sulfosuccinate, Lauroyl Lysine, Pisum Sativum (Pea) Extract, Disodium Stearoyl Glutamate, Glyceryl Stearate, PEG-75 Stearate, Aluminum Hydroxide, VP/Eicosene Copolymer, Maltodextrin, Tin Oxide, Sucrose Dilaurate, Sodium Cocoyl Glutamate, Phenoxyethanol, Sodium Dehydroacetate. may include (+/-): Mica, Titanium Dioxide (Ci 77891), Iron Oxides (Ci 77492, Ci 77491, Ci 77499), Chromium Oxide greens (Ci 77288)

Lastly, if you’re OCD about keeping your palettes good and tidy, brace yourself, because each time I pick this up, it’s always covered with fingerprints and has dusty powder grains all over the place on the inside… It isn’t the easiest palette to keep clean.

פרסומת

2 מתוך 5 לבבות.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

זה Mac חשמלי פלא דוגמיות: זה watt של up

zap!
להרהר, אם היית עושה, כמה כיף זה יהיה יש מסיבת ריקודים נושאים חשמל.

שאלה: כמה כיף זה יהיה?

פרסומת

תשובה: כיף מזעזע. ?

כמובן, כל כותרות השיר יצטרכו לכלול התייחסות לחשמל. אני מציע לנו להתחיל עם הבא …

אם כבר מדברים על התפתחויות מזעזעות (חה חה), פשוט הבנתי שזה הרבה יותר קשה לצייר רעם על הזרוע שלך ממה שאתה עשוי לחשוב. ברצינות.

להלן דוגמיות של ניו Mac חשמלי פלא קיץ 2019 אוסף, errrrthing על העור NC42 שלי. סקירה כללית Pics הראשון, ואחריו Closeups.

כפי שאתה עלול לצפות לנושא כזה טעונה מאוד … יש הרבה ניצוץ, שימר ו glitter!

האוסף זמין כעת בחנויות ובאתר Mac.

סקירה של דוגמיות

צל בעין x 12 בסגן טבעי ($ 48)
צל בעין x 12 ברקים במדבר ($ 48)
להצית פליאה פלדה לוח ($ 42.50)
אבקת חשמלית פלא (36 $) ובלמידה לאבקת אבקת ברונזינג
שפתונים ($ 19.50 כל אחד)
Lipglasses ($ 18.50 כל אחד)
Closeup Swatches.

צללית x 12 ב ברקים במדבר
צללית x 12 ב ברקים במדבר

צללית X 12 ב סגן טבעי

צללית X 12 ב סגן טבעי

להצית פליאה פלדה לוח ב formon מי ועוד סוג של נפלא
להצית פליאה פלדה לוח בכל פלא, ילדה תוהה, שבעה פלאים ופליאה שנים
אבקת חשמלית פלאה חשאית בשלווה ובנצח
ליד שום דבר ברונזה בקניון חלום ורצועת השמש ספוג
שפתיים ב Famun שיש ואלמוגים של הפרא
שפתיים בטבע פריק, רוק סטאז ולהפוך אותי mercurial
שפתון במנהיג והחיים בטבעיים בספיה
שפתונים בענוריסט, בואו מסה מסביב והרגיש את סדימי

פרסומת

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

נ.ב.

Muumuu Quest 2018! ניסיון אנתרופולוגי בארץ של קפטנים מטורפים

FYI, אנתרופולוגי הוא המקום שבו הוא נמצא אם אתה דרישה $ 500 muumuu (או mu’umu’u)!

אני רוצה שאני עלול לומר שאני צוחק, אבל אני לא. בזמן שהייתי שם יום אחר בזוז את מתלה המכירה, אני הבחנתי את זה בהיר, משיי ידידותית לסביבה קפטן על מכירה עבור $ 300 (מסומן למטה מ 500 $ למרות!).

פרסומת

למותר לציין, מצב הנוכחי של החיפוש muumuu ב כרטיסיות השווקים חתולים LLC הוא עדיין DSM (מחפש נואשות muumuu).

(השהה כאן עבור Ohemgee פנים.)

האם ההדפסה לא נראית כמו ציור מופשט של נוצות טווס? או יער קלף מופשט באוקיינוס?

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני מאמין שזה מקסים, כמו גם המשי הרגיש נפלא (ברצינות, מתי מקבל את האפשרות לנסות על Muumuu $ 500), אבל אין שום שיטה בגיהינום אני עולה כי הרבה עבור שמלה לדפוק סביב הבית ב.

אכפת לך, רמות הגברת רופר-נס על זה היו מאוד, גבוה מאוד. הלן תהיה לגמרי להרגיש את זה. אבל הוא נראה לי נורא, כי מאז שרוול השרוול נפגע במקום מוזר, השרוולים היו קצת כמו גם וגם, כמו גם את הצוואר היה שיטה רחבה.

זה היה קשה לא.

זה שמלה muumuu-esque על ידי מייב יש גדילים צי, Oh-la-la!

זה כמו המאה ה -21 עדכון גרסה של muumuu. אהבתי את השיטה הוא זרם כאשר אני מסודרת בו (חשוב ביותר). למרבה הצער, זה היה 200 $ (ולא היה למכירה), עם זאת היה תחת $ 100, הייתי חושב ברצינות על זה.

מסכן מדי זה הבא גברת רופר שמלה על ידי מייב כבר לא, כי אם זה היה, הייתי אומר אכן אל השמלה! זה היה על מכירה עבור $ 99 (במקור $ 168).

אה, כמו גם כי שמלת מקסי על ידי Lazybones לא נראה כמו muumuu או קפטן, סיפקתי את זה ללכת מאז ההדפסה. על מכירה עבור $ 135 (במקור $ 168).

זה בסדר בסדר, אבל אני לא אוהב את זה. גם … לא muumuu.

למה אתה, Muumuu? בכל מקום שאתה, אתה תהיה שלי!

פרסומת

המשך יבוא…

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

יום שבת גלישה, 26 ינואר, 2019

שלום, יום שבת!
עלייה, כמו גם ברק, תהילת בוקר! אז … אני רק עמדתי להקליד משפט מסוחרר על כמה נפלא, כמו גם שמחה כוס קפה זה, כמו גם כמה אני מוקיר את היקרה שלה, כמו גם אז הבנתי … וואו, אני כבר מדבר על קפה הרבה בזמן האחרון. בין שלי מועדף Mac Liner, כמו גם את כמויות רבות של קפה אני כבר צורכת, כמו גם מקשקש על כמו גם על כדי לשמור אותי חצי פונקציונלי במהלך שעות הערות, אני ההנחה זה טבעי. ?

לא הגעתי לורלי / רורי גילמור קפה רמות התמכרות (עדיין), אבל אני יכול לראות איפה הרכבת הזאת הוא בראשות, כמו גם אני דאגה אם משהו יכול לעצור את זה.

פרסומת

לעת עתה, אני רק הולך להתגלגל עם זה! ?

על זה, גיליתי קפה טעים בסוחר אתמול של ג’ו! אם אתה אוהב סופר פרפר, קפה חלק, לנסות את הקפה שלהם בצלי קל מתישהו.

מממ …

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני הולך ללכת לשפוך לעצמי עוד כוס אחת. בזמן שאני עושה את זה, הנה קצת סוף סוף סוף סוף קריאה בשבילך …

השוק עבור איפור מוכן האימון עדיין גדל, כמו כן, אני לגמרי ממש כאן.

ללכת למדע! קבוצה זו של תלמידי תיווך עומדת לקבל את הניסוי המדעי שלהם הציג לתוך? מֶרחָב. בדיוק כמה מגניב!

אם אתם מחפשים נהדר נבדק על יום גשום, אני יכול להציע ספרים סודיים כולל בלשים חובבים לפתור פשעים בסיוע שלהם sidekicks החתול שלהם? (הערה צדדית: אני מאוד גילו לראשונה על נישה זו בחזרה בשנת 2014.)

אילו משקי בית אוכלים ברחבי העולם בשבוע יפתיע אותך.

האם יש תשלום חברתי לשימוש באיפור? לפרסם זה דנים במחקרים האחרונים שמראים בדיוק איך נשים צפה נשים אחרות ללבוש איפור מקבל די טכני, כמו גם אני מאמין שתגלה את זה מעניין.

שוק טיפוח העור הוא פורח! – כמו גם צרכנים הודיע ​​(גם הבין כמו “Skinfluencers”) מעצבים את הנוף.

אם כבר מדברים על טיפול בעור, פיל שיכור, זה יקירי- of-the- הרגע, עשוי להיות בודק מכירה שעשוי להביא אותם 1 מיליארד דולר.

אלה שני קיטי ?? אחים נעלמו במהלך טורנדו, ואז גילה את השיטה שלהם הביתה.

Maaaaan, אני רוצה הבנתי את המהלכים האלה בחזרה כאשר הייתי היכרויות. המועדון אחד היה כל כך נוח!

כל כך כיף!

אני אעשה כל מה שנדרש כדי להביא את האנרגיה הגדולה.

טוב מאוד מנגינה ראשונה של היום.

פרסומת

מה על התוכנית שלך לסוף השבוע הזה, חבר?

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור וקסמה בלוג קמיע, Vol. 484

אז, היום כמה bigwig vcs (סיכון חתול- ipalists) הלך למשרד כי כרטיסיות רוצה להרחיב את החברה ולקחת אותו גלובלי. הכרטיסיות רצו להרשים אותם ולשים את כפותיו הטובה ביותר שלו, ולכן הוא לבש את הצווארונים האהובים עליו והפגעו בכמה מתנוחות כוחו המוצלחות.

אתה יודע איך זה. זה הכל על ביצוע רושם ראשוני טוב.

פרסומת

הפגישה הלכה טוב, אני חושבת. הכרטיסיות החזירו אותם, כמובן. אתה צריך לראות את פרצופי הפרוותי שלהם כאשר הוא סיפר להם על הזמן שבו הוא ביצע את המופע של המחצית בקערה החתלתול עם ג’סטין טימברלייק (זוכרים את תקלה של ארון החתול הידוע?).

המשקיעים נראו התרשמו, כל כך בתקווה עכשיו הם מכניסים להצעה. כרטיסיות מבקשת אספקת שנה של רוטב ושמיכה שאנל בתמורה ל -10% מהחברה.

הכרטיסיות תמיד הולכת החוצה כאשר הוא משעשע במשקיעים אפשריים. יש לו תחושה טובה לדברים כאלה. המפגשים הם תמיד upscale ו catered עם התפשטות מלאה, בדרך כלל crab עוגות או כופתאות טורקיה ו cupcakes catnip ו קוקטיילים.

פרסומת

כי אם יש דבר אחד כרטיסיות יודע איך לעשות, זה לשים על הצג.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור, כמו גם קסם בלוג קמיע, Vol. 494

הכתר? הוא נטל כבד, אולם כרטיסיות מוכנים לקחת על דעתו כי דאגה למיליוני הנושאים שלו, כמו גם מעריינות מעריץ, שכן זה מה שהיא מרמזת להיות מלך קיטי supermodeling.

הוא שולט הרבה יותר מעשור על גבי הקטגוריה של האסקי טאבי קיטי, שיתוף פרווה מושלמת שלו, כמו גם טום רכות עם העולם, אבל כמו מלכים פנטסטי רבים בשנותיהם האחרונים, הוא גדל של התחייבויות הכוללות להיות מלא זמן רב. בימים אלה הוא הרבה יותר ממוקד במנורה, כמו גם להגן על מורשתו.

פרסומת

וזה מרמז לגלות יורש, אשר פשוט אמר מאשר ביצע נובאטו.

רוב החתולים סביב ממש כאן חסרים את השליטה העצמית זה לוקח להיות מודל קיטי בעל שם עולמי.

אבל זה לא הפסיק כרטיסיות מלהסתכל. הבוקר הוא יצא אל העולם גלישה בסתר, בלי הכתר שלו, לסקאוט לכישרון.

הוא הסתובב בשכונה, אבל החתולים שראה היה הרבה יותר חושב על לנמנם בחניונים מאשר באופנה של חתולים או בהתחזות.

AGH! זה כל כך מתסכל …

אבל הכרטיסיות היא לא סוג של חתול אי פעם לספק. הוא ימשיך לגלוש עד שהוא מגלה חתול למורה.

פרסומת

עד אז, הוא לא יכול לרדת מן כס המלוכה. במיוחד בזמנים קשים אלה, העולם זקוק למנהיגותו, כמו גם את אהובתו.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

זרקור המוצר: לשוטט יופי מעודן עין נוזלי צל

לשוטט יופי עין נוזלי צללים בגל אמבר ו שמפניה (22 $ כל) על המכסים שלי, ואת חומה כמו אייליינר
אתה יודע איך מארי קונדו תמיד לוקח על דברים שיצקו שמחה?

כמו…

פרסומת

ו …

ו …

ובכן, אלה צללים נוזליים מעודן על ידי יופי לשוטט גם ניצוץ שמחה אינטנסיבית בנשמה האיפור שלי האיפור.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

בניתי אלה דוגמיות עד שתוכל לראות בקלות את הצבע, אבל כאשר הם מעורבים את שימר הוא mlewer בחיים האמיתיים.
ראשית, תסתכל על אותם נייטרלים מדהים … להתעלף!

האהוב עלי הוא גל אמבר, אשר לבשתי היום. עכשיו זה חום כל כך יפה. זה כמו צל קרם טדי אניה.

עוד שמפניה אפרסק רכה, נוצצת אפרסק. מ”מ …

ביסודו של דבר, אם אתה לובש נייטרלים ו lurve חום, בז ‘ו taupe, אתה תאבד את דעתך כאשר אתה רואה את אלה קרוב אישי.

אני חושב שהדבר הכי טוב עליהם, הוא, כי הם בדיוק כמו טום פורד של 46 $ קרם צללים (OMG!), אבל במקום לבוא בסיר, הם באים בצינור עם כף הרגל, כך שהם ‘ Re הרבה יותר קל להשתמש IMO, ו ב 22 $ כל אחד, רק מתחת למחצית המחיר!

זה כמעט כאילו מישהו שפך את הצללים של טום פורד לתוך הצינורות האלה כי יש להם את אותו קסם בדיוק. הם עושים מכסים שיזוף בלי להסתכל פרוסטי, ואת הנוסחה ?? OMG שוב! אוֹר. כפי ש. אוויר. אתה לא יכול אפילו להרגיש אותם על העור שלך, והם נראים קלים מדי, בניגוד לצללי קרם שנראים כבדים. טום פורד לא, וגם לא עושים את אלה.

אתה יכול לבנות אותם או לדחוק אותם, אבל בכל מקרה, הם נשארים מתוך הקווים היפים שלי, ואני אף פעם לא מרגיש כאילו הם גורמים לי להיראות יותר כאשר אני לובש אותם.

כאילו זה לא היה מספיק כדי לשלוח חצים אהבה ישר דרך הלב שלך, צללים של היופי לשוטט גם האחרון כל עוד טום. שיחקתי איתם הבוקר, לשים כמה על המכסים שלי, ואז Kindasorta שכחתי לי אותם (ברצינות, הם מרגישים כמו כלום).

ואז קפצתי על ההליכון שלי, רץ כמה קילומטרים, הזיע כמו מופו והסתכל במראה אחר כך.

“חכה שנייה … אופס! עדיין יש לי צללית! ”

חה חה! לא שאני מתכנן ללבוש צל רק כדי לעבוד בבית שלי (זה ברמה הבאה נהדר אני לא מוכן), אבל אם אני רוצה, אלה היו מחזיקים!

אני כבר מחפש משהו כמו קרמים טום פורד במשך הגילאים, ועכשיו אני סוף סוף – סוף סוף – תגיד מצאתי משהו דומה.

החום האפל ביותר, בראונסטון, קרוב לטום פורד ספייס, ואילו רחוב פלדה נראה כמו פלטינה, ושמפניה נראית כמו אופייל.

פרסומת

לעלות על זה, מותק. אני חושב שתאהב אותם.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

Ditching Under-Eye Concealer: chapter 2

With and without the current under-eye non-concealer experiment, The Pearl in Softlight, by Tatcha
OK, so it’s been an eye-opening few days, and not just because I sneaked in 10 hours of sleep Thursday night and feel like a new person.

(Side note: You know you kick it with a toddler 24/7 when the thought of eating a bowl of ice cream with your pants off and going to sleep at 8 on a Thursday night sounds very exciting.)

פרסומת

The breakthrough moment

So I’m still doing the no under-eye concealer thing (here was chapter 1 of this adventure), and I think I pointed out this last week, but I had a revelation about a week ago while I was wearing a pearly brightening under-eye cream by Tatcha. It happened ideal after I took a few before/after pics of myself wearing The Pearl in Softlight, and I do believe I had what they call in the motion pictures “the breakthrough moment.”

I realized what’s reflected in the mirror is *completely* different than what I see in my head.

Tatcha the Pearl in Softlight (it’s the middle shade out of three)
“This two-in-one makeup and treatment formula breaks upon application to deliver both refreshing moisture and natural coverage for a healthy, well-rested look all day. Light-refracting pearl pigments work with Akoya pearl extract to restore brilliance by helping to address the three causes of under-eye darkness: thinning skin, blue undertones, and pigmentation. The Pearl works to address dark circles, fine lines, and wrinkles by supporting natural collagen production and inhibiting hyperpigmentation. It is boosted by niacinamide, which is known to visibly brighten and firm.

“Silk powder smooths the look of fine lines and imperfections, while a blend of botanical extracts protects from makeup and pollution that can cause signs of aging. The lightweight cream is powered by hadasei-3, a proprietary trio of Japanese anti-aging superfoods, and hyaluronic acid nourishes and hydrates for a plump, refreshed appearance.”

– Sephora.com.

The cam told a different story

Because straight-up…right before I took these pics, I wasn’t delighted in any way with the results. I looked in the mirror, and all I could see was a very worn out woman with dark circles wearing a incredibly sheer under-eye brightener that looked about half a shade too light, and in my head I had this whole narrative going about purposefully posting bad pics of oneself on the Internet and how those pics haunt you for years (otherwise known as the normal Karen spiral).

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

But once I uploaded the pics and started going though them, I didn’t think the pics looked bad at all.

Swipe then pat

The Pearl doing its thang
Same look, but eight hours later
It took me a few times going back and forth, checking out myself in the mirror, then examining the pics and wondering, “What the heck is going on?”

That’s I realized that — oh, my gosh — it’s all in my head.

The dire situation I saw when I looked in the mirror? Not so dire, according to my cam lens. My under-eyes actually looked, dare I say it, pretty darned good. My perception of reality is completely skewed.

I can’t help but wonder…

How is it that we can perceive ourselves so differently than what mirrors and cameras reflect back? Is it because we’re just so accustomed to perceiving ourselves a certain way? how did I get to the place where the picture in my mind is so wildly different than what the cam sees?

I don’t know, and I don’t know if I ever will.

Which brings me to The Pearl

The genius of The Pearl is that I can’t really tell it’s there, but only when I follow the directions to a tee. You have to use the smallest amount — about the size of a grain of rice — and swipe first, then pat. If you use too much, you risk patchiness and losing the product’s magically subtle brightening ability.

I like to use it after applying foundation/BB cream/tinted moisturizer because it’s much easier to tell how little I can get away with, and I mean you could also use a setting powder, but I think it looks better when I don’t.

The Pearl doesn’t have as much coverage as the It Cosmetics CC+ illumination cream I tried a few days ago, but I think it looks a little less evident because 1) the pearl in The Pearl is considerably subtler and finer (CC+ illumination has bigger glitter pieces), and 2) The Pearl sinks into the skin, while CC+ sits on top of it, so it doesn’t look like you’re wearing makeup at all. I can see this working for a lot of people, but especially people who want a little brightening but are nervous about looking like they’re wearing makeup.

פרסומת

More experiments to come…

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

חדש ידידותי לסביבה ערעור התראה מותג! בדוק את בריאות Saje

חנות הבריאות של Saje, הכפר ב Corte Madera רכישת מרכז כ 10 דקות צפון סן פרנסיסקו
שמעת על בריאות הסאג’ה? הם Kindasorta כמו Aveda הקנדי, כמו גם את כל המוצרים שלהם, אשר נטולת אכזריות, נעשים ניצול תערובות שמן מבוסס צמחים, עם עסקאות גדולות של מוצרים עבור הגוף שלך, כמו גם את הבית שלך.

הלכתי לחנות החדשה שלהם ב Corte Madera ביום השני, כמו גם היה כמו, whoa! – מה קורה שם על ידי קיר צמח זה?

פרסומת

בתוך החנות
אלה אבני חן גיאומטריות הם מפזרי ריח. אתה ממלא אותם עם מים, מוסיפים כמה טיפות של שמן חשוב כדי לעורר את מצב הרוח שאתה רוצה להגדיר (מרגיע, אנרגטיזציה, וכו ‘), כמו גם הערפל הארומטי ממלא את החלל שלך.

מפזר!
הם לא נראים כמו פסלי מוזיאון?
הגדר את הטון הטוב ביותר עם תערובת שמן ב מפזר שלך.

מנהל החנות (היי, אלקסיס!) הצהיר כי המותג התחיל כאשר אחד המייסדים נכנס לתשלום רכב, כמו גם רוצה לגלות שיטה טבעית לטפל בכאב שלו. המוצר הראשון מאוד הם הציג (גם פריט שלהם betterselling) היא הקלה חרדה תערובת שמן חשובה הנקראת מנטה הילה קירור, כמו גם תערובת מרגיעה עבור הראש.

Peppermint halo: שלהם # 1 bestselling המוצר
יש כיום מכירה!
כאשר אלקסיס שמה קצת על הגב של הצוואר שלי, כמו גם את הכתפיים שלי, הדבר הראשון שראיתי היה ריח טרי טרי. זה היה בהחלט שם לא היה מדהים (לא מרגיש כאילו אני טובע בים של מנטה!). בתוך רגע הרגשתי עקצוץ עדין על העור שלי, כמו גם על הצוואר שלי, כמו גם כתפיים מרגיעות לאט.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אה …

אני בדרך כלל מחזיק הרבה מהמתיחות שלי שם למעלה, אבל הטרפז שלי, הכתפיים, כמו גם הצוואר נשאר טפיחה, כמו גם רופף- y-goose-y במשך 45 דקות. * מנסה להבין שיטה לעטוף את כל הגוף שלי בחומר כל הזמן ארוך, haha! *

מסעות בגודל 0.34-עוז. בקבוק של מנטה Halo $ 26.95.

החנות גם מביאה הרבה מוצרים טבעיים אחרים עשויים משק הבית של שמנים חשובים, כמו סבון אמבטיה, ציוד ניקוי הבית, קרמים הגוף, כמו גם מוצרים תינוקות.

ציוד ניקוי הבית
אמבטיות אמבטיה
קרם גוף
חומר למחשבה

פרסומת

אם אתה לתוך יופי טבעי / ירוק, לבדוק אותם באינטרנט, או ללכת לאחד החנויות שלהם. ב U.S., יש להם אותם בקליפורניה, ניו יורק, כמו גם ניו ג ‘רזי.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור וקסמה בלוג קמיע, Vol. 561

כרטיסיות כבר בביתו החדש בשמים במשך קצת יותר מדי חודשיים, ואני בטוח שהוא זורק כמה מפלגות מדהימות שם … בינתיים, כאן על כדור הארץ, יולי היה אחד העמוס שלו קיטי דוגמנות חודשים, ו- Mac היה ניתן לטעון המותג האהוב עליו החנות המיינסטרים. הוא עסק בהם רק עשרות מסעות פרסום של Mac, כולל אלה, שהיו בין המועדפים הקיץ שלו …

פרסומת

כרטיסיות עדיין יש צבר ענק של עבודת מודלים קיטי לא פורמל, ואת האחוזה שלו עדיין תחת חוזה עם Mac ולא מעט מותגים איפור אחרים. לעזאזל, אני בטוח שנראה אותו בקמפיינים חדשים קיטי דוגמנות במשך שנים. ??

פרסומת

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן