Archives December 2022

Saturday Surfing, March 9, 2019

There is a technique to the madness!
Hello as well as delighted Caturday! I feel like Smokey the Bear stating “Only you can stop forest fires” in this picture. I was taking pics of makeup as well as listening to Taylor Swift and… Well, you can assumption exactly how that went. I nearly deleted the pics, however eh, life is short. If you can dance as well as laugh at yourself, you need to not be doing *everything* totally wrong, ha ha! ?

On the VIP subject of nails, I lastly painted mine yesterday afternoon while Connor was napping. This is two coats of Sally Hansen Mega stamina in She-Ro. Let’s hope it lives as much as its name.

פרסומת

Sally Hansen Mega stamina in She-Ro, together with the Mega stamina base as well as top coats
Oh, as well as please reason the somewhat haphazardly done edges. I was as well lazy to eliminate my contacts or look for my cheaters, so I couldn’t truly see what I was doing. (Side note: If you ever want to difficulty yourself, try painting your nails when you’re virtually blind.)

On that note, now would be a truly excellent time to 1) catch up on your regular appeal reading, as well as 2) paint your nails! ?

If you drive a Subaru ? as well as wear perfume (or laundry your hair with shampoo, utilize material softener, or wear nail polish or makeup), FYI, you may want to take your cars and truck in for a checkup, ASAP. Apparently, Subaru is recalling some automobiles since of chemical compounds emitted from typical consumer products that are messing with brake light switches as well as rendering them useless.

Women who work as flight attendants for Virgin Atlantic airlines are no longer needed to wear wear makeup. The airline is joining other major carriers in easing their gown as well as grooming demands after complaints about them turning female workers into sex objects. Side note: In the ’70s, Southwest Airlines had their flight attendants wear hot pants.

These cats have a task to do: “Cats Clocking In” (CCI) matches cats deemed unsuitable for standard adoption with homeowners as well as services that requirement “rodent deterrent” services.

Dexter the cat’s household feared the worst when he went missing months back in the California Camp Fire, however he’s been reunited with his family.

Inspired by the designer’s recent engagement, Marc Jacobs appeal is using complimentary wedding event makeup to three LGBTQ+ couples.

I can’t believe this really happened, however a young lady states that her ex discarded her since she duped him by using makeup to conceal her acne. Seriously, WHAT?! Honey, you’re much better off without this dude.

The finest setting powders for oily skin, according to Women’s health and wellness magazine.

Ginseng is an O.G. superfood, as well as you can discover it in lots of Korean skin care products ideal now.

Aged to Purr-fection is a social program that brings together senior citizens living in assisted living facilities with friendly feline visitors.

The FDA has verified the existence of asbestos in some Claire’s makeup products, which has stimulated phone calls in as well as out of the company to broaden their regulatory safeguards of cosmetics.

This lil’ tiny panther is so delighted to be eating.

4 Levels of spaghetti & Meatballs!

A 1930’s influenced makeup tutorial

Grace Coddington is one of my preferred feline ladies.

פרסומת

I’m off to drink a bit a lot more coffee now… OK, a great deal a lot more coffee. What do you have going on today?

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור ויופי הבלוג הקמיע, Vol. 559

ראיתי טיארה זעירה במטרה לפני כמה ימים וחשבתי על פתית שלג. ללא שם: היא היתה כרטיסיות של זמן רב … ללא שם: איך נאמר זאת – Kitty בן לוויה? זכרתי את הזמן שלקח אותה לטיפאני ואמר שהיא יכולה לבחור שום דבר שרצתה, אבל כשהיא בחרה טבעת אירוסין, נראו כרטיסיות ממש עצבניות. “הו, אום …” הוא זיוף, “כל דבר מלבד טבעת”. אז פתיתי שלג בחרה טיארה זעירה.

הכרטיסיות היו מצחיקות על מערכות יחסים … הוא לא היה שחקן, אבל באותו זמן, הוא מעולם לא הניח טבעת על זה עם פתית שלג, למרות שחשבתי שהוא צריך, רק בגלל שהיא חתול כל כך טוב. מסור, מצחיק, יפה, מודל קיטי כוכב בזכות עצמה. הם למעשה עבדו על כמה קניות מודלים קיטי יחד, אשר הובילה את הרכילות mags כדי לשער כי הם היו מתחתנים, אבל הם מעולם לא עשו.

פרסומת

ביקשתי על כך פעם אחת, והוא אמר שיש לו יותר מדי, להיות קשור ליחסים קונבנציונליים, שאני חושבת שאולי היתה נכונה במידה מסוימת, אבל אני גם חושבת שהוא פשוט מפחד לקבל את לבו שָׁבוּר.

פרסומת

פתית שלג המתינה בסבלנות עבור כרטיסיות במשך כמה שנים לפני שנעבור בסופו של דבר. בפעם האחרונה שמעתי, היא התיישבה עם חתול של שושלת מלכותית בסקוטלנד. אני חושב שהוא היה דיוק או נסיך או משהו כזה. אני לא בטוח, אבל הוא עשה טירה. לפעמים אני רואה את התמונות שלה במגס הרכילות המלכותית על פני הבריכה.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

יום שבת גלישה, 16 ביוני 2018

אם כל האוכל שלי נראה ככה! ?
אם כל ארוחה היתה עבודה של אמנות מקושטת פרחים אכילים, אני מאוד מאמין כי זעם הכביש יסתיים כפי שאנו מבינים את זה, כמו גם כל הערה אינטרנט על כל אתר חדשות בעולם יהיה אזרחי יוצא דופן, כמו גם מנומס מעתה .

אני מתכוון … תסתכל על זה טוסט. זה כמו אמנות בסדר. בדיוק איך אתה לא יכול להתענג על היופי שלה? רק להסתכל על זה עושה אותי מאושר יותר …

פרסומת

זה גבינת ריקוטה, כמו גם אלה הם תותים, pistachios, דבש, כמו גם מה creekside מאפיית נובאטו (שבו קיבלתי את זה ביום השני) שיחות טלפון “צמחייה אכילה”.

אני לא בטוח איזה סוג של פרחים אלה … אם אתה יודע, לא להיות ביישן. הוק רוצה להיות horticulturalist למעלה!

אני הולך לעשות את זה לארוחת בוקר ברגע שאני מגלה קצת אכיל טעים? פרחים … לא היום, אם כי. הבוקר אני יורד עם וופלים ביצים עם חמאת בוטנים, כמו גם צימוקים על גבי (ארוחת בוקר של אלופים).

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

ללא שם: Whatcha לאחר ארוחת הבוקר הבוקר? אנא הבינו שאני לא אשפוט אותך אם אתה שואף את האוכל שלך בעת קריאת יום שבת של שבת גלישה סיפורים. אני קם חיה רעב? כל בוקר, כמו גם החיה מתמקמת להשתוללות עם החיים שלי עד שזה יקבל קצת מזון בבטנה שלה.

האם הבנת כי אלה להסיר שפתון כובעים היו דבר? אני לא, אבל אני ההנחה שאתה יכול לקנות אותם כדי להחליף את היקף אטום אטום אטום, כמו גם הם זמינים בגדלים שונים כדי בצורת מותגים שונים.

כן, יש אחד Mac. ? משגע!!

הלוואי שהאמנתי על זה, כי אני כנראה בילה שלוש שנים על תוכנית החיים שלי פתיחה, כמו גם סגירת שפתון כובעים כדי לגלות את הצבע הנכון אם אני מוסיף כל הזמן ביליתי.

כמו, זה שרביט מסקרה. בדיוק איך היי טק יכול להיות …? ובכן, ככל הנראה, שרביט האחרון של שאנל עבור נפח חדש Révolution דה שאנל מסקרה נראה די מפואר.

קודם כל, זה שרביט המסקרה הראשון שנעשה על ידי מדפסת 3D. כדי למנוע clumping, נקי יש מבנה חלת דבש שנועד לאט סיפון החוצה את המסקרה, אז זה לא כל ממהרים בבת אחת.

אם אתם מחפשים משימה ביז ביז ביז, הנה סיפור על איך יזמים יופי לשכור אנשים לחברות שלהם.

למרות מספר הנשים פועל עבור המושבים הביתה U.S. כמו גם לציין את המושל בחירות הקרובה 2018 idterm יש עלתה על השנים הקודמות, התקשורת עדיין מתעקש על ביקורת מה הם לובשים …

“בפוליטיקה, זה עדיין נכון, אלא אם כן הלבוש של גברים הם מחוץ לקמטים, מוכתמים, מוכתמים, או רצופים לחלוטין – הבגדים שלהם אינם נושאים בדרך כלל לביקורת. צ’ינטאן דסאי, שגורם לקונגרס בארקנסו, סיכם את זה היטב כאשר הוא מורכב אלי: “אף פעם לא, לא פעם, נשאלתי על או במלתחה שלי על שביל הקמפיין”.

“לתפוס את הנשים הוא שגם כאשר הם מופיעים לבושים מקצועית, הם עדיין שותפים לבחינה. אוסקר דה לה רנטה מתחה ביקורת על קרדיגן של מישל אובמה כשהיא מרוצה מהמלכה אליזבת השנייה, למרות האמת שהבתת שלה היתה לגמרי “בקוד”. ”

– Racked.com

יו. מאז שהזיזתי את הרגליים שלי לתוך ארץ של נעלי אמא שטוחות מעשיות, האפשרויות הנעלה שלי לא היו מעניינות מאוד, עם זאת היום, אום, אלה סנדלים הקיץ עם בהונות צבוע עליהם הם גם מחריד, אפילו בשבילי.

אני באמת כמו קאריסה ג’אנס, מנכ”ל קוסמטיקה של שעון חול. ראיינתי אותה פעם אחת, כמו גם היא היתה מגניבה מאוד.
הנה בדיוק איך היא quadroled המכירות על ידי ספינינג 1 מיליון דולר להפסיק לעבוד לתוך הצלחה עצומה.

לא stomp bit שלך בעונה האחרונה prada נעליים עלי, מותק, כמו גם אבק מחוץ לכופף Ye Olde, כמו גם הצמד, שכן Reese witherspoon הוא חוזר בלונדינית כדין 3.

כן! ?

אֶמֶת? אני אמביוולנטי על בלונדינית 2, אבל צפיתי את הראשון הראשון פעמים נוספות ממה שאני יכול לספור. אני luuuuuuurves זה.

ובמשך אנו בלונדינית כדין, הסיפור הזה חושף שמונה טריקים מאחורי הקלעים מהסרט. כמו, האם הבנת שזה אמור להיות מוגדר בסטנפורד בפאלו אלטו, כמו גם את סצינת הסיום הסופית (שצולמה באנגליה מאז ריס צילמו משהו אחר, אז זה לא היה הסוף המקורי?

כל כך הרבה עובדות כיף!

מוסכם.

מבט על יופי מאחורי סורגים

כאשר Muumuu בית מגיע מעגל מלא …

הו, כמו גם אם אתה מתרחשת יש כל סוג של הצעות טוסט חדשני חדשני, אנא יידע אותי, כי אני לא יכול לאכול עוד חתיכת אבוקדו טוסט. אני פשוט לא יכול לעשות את זה.

פרסומת

(טוב … כן אני יכול, אבל אתה מבין למה אני מתכוון.)

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Metropolitan Decay X Kristen Leanne אוסף סגן שפתון ב Bun Bun, Cloud9 ו Spellbound

משמאל: לחמניה לחמניה, Cloud9 ו Spellbound
אחד משלושת שפתון סגן ב UD X Kristen Leanne אוסף נקרא לחמניה Bun (זה נייטרלי אחד), בשם של ארנב של קריסטן. ?

זה לא חמוד? כל אדם שמות שמות שפתון לאחר פרווה היקרה שלהם הוא בסדר בספר שלי.

פרסומת

Kristen אוהב צבע, אכזריות חינם איפור וקעקועים – כל אלה מתאימים עבור UD – ויש שלוש $ lippies מט ב שותפות חדשה שלה UD (זמין meow). Bun Bun הוא נייטרלי, Cloud9 הוא סגול בהיר יפה, ואת spellbound הוא בורגונדי עמוק.

ענן 9
מְכוּשָׁף

לחמניה לחמניה
אני שומר על כמה דומים אלה נראה כמה עמדות Mac שלי, כמו לחמניה לחמניה, אשר מזכיר לי mac whirl. Cloud9 יכול כמעט לעבור עבור גב גיבורה, ואת spellbound נראה הרבה כמו MAC Instigator.

אבל למרות הצבעים אינם מהפכניים, השפתונים עצמם הם שמנת ונוחים עבור mattes. הם לא מדגישים את הפתיתים שלי, והם לא יבש את שפתי.

לחמנייה, ענן 9 ו spellbound
הם גם זמינים Le אריזות עם מגנטה כובע, וכאשר אתה פותח אותם, אתה רואה לב? עם שמו של קריסטן על זה.

פרסומת

מאוד חמוד!

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

זרקור המוצר: Metropolitan Decay Inked Brow

יש קו חדש של לובש ג ‘ל ללבוש מ מטרופולין ריקבון!
זה ללא צחצוח ג ‘ל ג’ ל מטורף טבעוני הוא פיגמנט, כמו גם נמשך זמן looooong. אם אתה מעריץ של מהווים לנצח אי פעם אקווה, אתה כזה גם זה. מוצך דיו זמין בשבעה $ 26 גוונים, כמו גם מוצע עכשיו ב UD מונים כמו גם באינטרנט.

דברים שעשיתי כדי לעקוף את הדרום המטרופוליטן דביקי דיו מפני: 1) רדפו אחרי הגן, בעודם מרוצים כמו גם בולטות גשם. 2) נהמה, דחף כמו גם מזיע (לקבל את המוח של הביוב) עם 1 שעה שלל בניין Hiit אמון. 3) שר בדיוק מה שאני צריך מעל כמו גם במשך 10 דקות במקלחת.

כל ניסיונות חסרי תועלת, אכפת לך.

פרסומת

שורה זו של ג’ל לבוש ארוך מפותחת כדי להימשך. המטרופולין ריקבון אפילו הולך עד כדי כך להתקשר לטלפון “חצי קבוע”, כמו גם מכריז שזה נמשך עד 60 שעות (עם אזהרה כי אתה דרישה להימנע משטוף את הגבות שלך במשך שלושה ימים … מי עושה את זה?!) .

צל ננה נייטרלי על התוכנית של יום אחד
זה כמו שלום פיגמנט סירופ מייפל על הגבות שלך, אלא שזה לא דביק כמו שאתה לא יכול לאכול את זה … אז בבקשה להימנע!

הנקודה שלי היא כי הנוסחה צמיג עושה את זה הרבה יותר טוב להוספת צבע גבעות מאשר עבור דפוס, כמו גם בעיצוב. אם יש לך גבות מדען מטורף, ייתכן שתזדקק לסיוע של ג’ל מוצף נוסף כדי להחזיק בכל מקום.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

צילום מקרוב של המברשת
לפני העוסקים בשנאניגנים שהוזכרו לעיל, ציירתי אותו על אזורי המצח החשופים שלי באמצעות נקי זווית זה מגיע עם, ואז רץ מצחה נקי עם הגבות שלי כמה פעמים.

(לא למנוע את הצעד השני, או שאתה סכנה להיות טועה עבור פיראט!)

שניים מתוך שבעת הגוונים
אין לי שום רצון להשאיר כל סוג של מוצר בגבות שלי במשך שלושה ימים … אבל אם עשיתי, זה יהיה מוצר זה.

פרסומת

זכור – אם תבחר לנצל את זה, לא לנצל גם הרבה, כמו גם מברשת, מברשת, נקי עם הגבות שלך עם מברשת מצח.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

איפור המרקחת מראה: בעיקר נמשים סינתטיים, אניה כנף, כמו גם מוארת מגנטה מאט שפתון

כמה נמשים אלה הם אמיתיים, כמו גם אחרים … לא כל כך הרבה!
דפוס נמשים סינתטי כבר בסביבה במשך זמן מה, כמו גם אני מספק את זה לנסות. ניסית את זה עדיין?

היום השתמשתי בראש של נמשים בשביל הכיף, כמו גם אתה יודע … זה קצת מוזר לגעת נמשים אמיתיים שלך כדי לגרום להם להתמזג כמו גם נראה כמו “freckle-y” כמו אלה מזויפים, אבל היי, יה Gotta לעשות מה שאתה חייב לבצע בחיפוש אחר ניסויים איפור!

פרסומת

איך מזויפים נמשים

זה התזות של speckles מגיע באדיבות של עט מצחץ במרקחת בצל חום חם.

הנה מה שעשיתי:

לאחר שסיימתי את האיפור שלי (בסיס, סומק, עיניים, הכל), אני נטשתי קלות את העט על כל סוג של נמשים קיימים כדי להחשיך אותם, כי הם היו מוסתרים תחת קרם לחות, כמו גם קונסילר.

לאחר מכן, עמדתי כמה אזורים סינתטיים נוספים עבור קביות.

ואז, חיכיתי כמה דקות עבור נמשים להתייבש.

כשהיו יבשים לגמרי, התפשטתי את האזורים של טאד על ידי ממתין בוגרת בואש כי השתמשתי קודם לכן כדי למזג את הבסיס שלי … זה פשוט לקח את הקצה כדי שהם לא נראו בוודאות מזויפים.

וזה היה! אם אין לך עט לזרוח, עיפרון עיפרון עובד גם – או הבחירה מייצרת שקיפות חצי יפה, כך נמשים שלך לא רק נראה כמו נקודות נמשך על הפנים שלך, כמו גם יש זמן ללבוש יותר מאשר , למשל, אניה עיפרון שמנת.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אם אין לך עט עט או עיפרון, אתה יכול כמו אייליינר שגרתית שגרתית; עם זאת, אם אתה הולך ללכת נתיב אניה, אתה רוצה אחד כי 1) יש משטח מט, כמו גם 2) הוא ארוך טווח ו / או עמיד במים כדי למנוע את האזורים שלך מריחה סביב הפנים שלך.

לא וואנר כנף

גם בתערובת של המראה הזה? אניה כנפיים! לא עשיתי כנפיים בעוד רגע, אז אני מאוד חלוד. אז אני מרומה קצת כמו גם ניצול קלטת כירורגית על הפינות החיצוניות כדי להגדיר את הזוויות.

אתה יכול לנצל קלטת שגרתית מדי, אבל אני בוחר את הסרט כירורגי מאז זה לא למשוך את העור שלי קשה.

שלום, אניה כנף.
מה קלטת אתה משתמש, לחכות עד אניה שלך הוא לגמרי יבש לפני הרמת אותו; אחרת, הקלטת עשויה לחסל את המוצר שבו הוא עדיין רטוב, כמו גם לעזוב את הנקודות שלך עם קצוות מטושטשים.

זה חיוני במיוחד אם אתה ניצול נזלת או נזלת- ish נוזלי.

ללא שם: – כמו גם לוודא את הקלטת לא לחסל כל סוג של הבסיס שלך, לעשות את העיניים לפני הקרן שלך, קונסילר, וכו ‘

דבר אחד אחרון – מה במבט הזה הוא בית מרקחת.

SQUESTORE יופי, מותק!
מוצרים מרכזיים במבט זה

Makeup used in this look

עיניים: Maybelline Snapscara בשחור, Maybelline ארוך טווח דרמה אור ספינות ב Starlight זהב, כמו גם לנצנץ שחור, covergirl פשוט breezy brow ב ברורה, maybelline הכלל הפיתוי מגוון גידור חום עמוק, maybelline מאסטר מדויק נוזלי אניה בשחור שחור, נויטרוגן הצורך שילוב העין הצורך By Kerry Washington, Maybelline City Bronzer, Almay Eyeshadow Quad in own It

Cheeks: Maybelline City Bronzer, Covergirl clean Fresh Cooling glow Stick in Pink Thrill, Maybelline Tattoo studio Brow Tint Pen in Soft Brown, Neutrogena healthy Skin blush in Rosy

Base: Covergirl clean Fresh Skin Milk in Tan, Maybelline Age Rewind Dark Circles Eraser in Golden

Lips: Maybelline Lip Crayon in treat yourself as well as Physicians formula the healthy Lip in Magentle Formula

פרסומת

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

נ.ב. pleased Tuesday! ? exactly how are you doing?

חלום על האביב ב – DSW

השמש יצאה אתמול ליום הראשון בזמן הראשון, והייתי מסוגלת לצאת החוצה בלי סוודר, סווטשירט, מעיל ומעיל מעיל גשם. “טוואס מפואר. אני ממש יכולתי לשים את זרועותי למטה בלי להרגיש כמו רנדי סיפור חג המולד ב snowsuit שלו.

כל אדם שניתן לי אתמול אמר משהו בשורות, “השמש בחוץ! תן לנו להשתחוות ולסגוד! ”

פרסומת

ללא שם: כן, אני מגזים, אבל אנחנו קליפורנים הם משוגעים. ?

זה לא היה די חם מספיק כדי ללבוש סנדלים בחוץ עדיין (אלא אם כן אתה אחד מאותם החבר ‘ה לובש טישות בסופת שלג), אבל Coywolf ואני עדיין עצרתי להריח את הפרחים ואת נעלי האביב החדש כמו DSW.

אני אוהב טניונים עם הדפסים בעלי חיים חמודים, והיו הרבה דפוסי גור עבור כל #crazydogladies.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

האם להתכופף לתפוס דברים? כי הם צריכים להיות. אלה נעלי הבית של קייט להתאים את הצעת החוק. אני אוהב אותם, אבל אני לא יכול לבזבז 70 $ זוג מפואר flip-flops, אתה יודע?

כדי להבהיר: אני באמת רוצה … אבל אני לא יכול. אם הם ימשיכו למכירה? זה עוד סיפור! ?

לא לבשתי עקב גבוה ב -3 שנים, אבל אהבתי את הצי ואת שזוף קלארקס של אנגליה סנדל וזה סנדל של ד”ר שול. העקבים לא נראים גבוהים במיוחד …

אני גם חשבתי כי טניזים nathatrizer ב ורוד טאופה היו חמודים, אבל אני לא יכול להבין אם אחד אמור ללבוש גרביים איתם. הרשת היא לראות, אז אני מניחה שאתה אמור לוותר על הגרביים, אבל אז אולי הרשת האם יש לך את הגרביים שלך?

עכשיו זה השאלה האוניברסלית, לא? ללבוש גרביים, או לא ללבוש גרביים. הממ …

אם כבר מדברים על גרביים, היו הרבה אלה חמודים!

האביזרים למי שארגן את התצוגה הזאת, כי הייתי מניח את גרבי הקפה ליד דונאט גם, חה חה!

מה דעתך על סנדל strappy כדי להפגין פדיקור חמוד / קיץ חמוד?

פרסומת

אני כל כך מוכן להיות חם שוב. זה אפילו לא מצחיק!

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

5 דברים שאני אוהב לאחרונה

כן, הם ריח כמו שהם נראים.
1. הקליניק “שלי מאושר” בשמים

כאשר סיימתי את הקולג ‘, כמו גם קיבלתי את “העבודה האמיתית הראשונה שלי”, אחד הדברים הראשונים מאוד, טיפלתי בעצמי, היה בקבוק של קליניק צ’ריס, ריח אני מעריץ עד עצם היום הזה.

כל מה שאני מבין הוא שבכל פעם שאני לובש את זה, נראה שהדברים הגדולים מתרחשים (זה גם מה שהייתי משתמש כאשר אני מרוצה אל רכזת!), אשר חלקית למה אני כל כך מאוהב עם אלה שישה גרסאות חדשות מאושרות.

פרסומת

של התוכנית אתה יכול ללבוש אותם בנפרד, או לשלב שתיים או הרבה יותר מהם יחד כדי לייצר ריח שכבתי, וזה מה שאני עושה היום. עשיתי שני תרסיסים של אשכולית- y שמחים מפזרים (בקבוק כתום), כמו גם שני תרסיסים של וניל- y קקאו & קשמיר, כמו גם משולבת הוא בהיר, כמו גם נעים.

הבקבוקים הם 22 $ כל אחד, כמו גם מרגיש כאילו אתה מקבל הרבה, אבל הם גם עדיין קצת מספיק כדי בכושר בארנק שלך.

2. שיטה פועלת

סטודנט באימונים
הבוקר היה לי קונור ללכת עם שגרת הבוקר החדשה שלה כדי שנוכל לקבל בשיטה מסוימת לפני יום ראשון הראשון שלה ביום חמישי.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

גיליתי שהיא נראית להרגיש הרבה יותר טוב, כמו גם ליהנות בעצמה הרבה יותר כאשר יש לה היכרות עם מיקומים חדשים, כמו גם נסיבות מראש (לא כולנו?). הבוקר היא לבשה כמה בגדים למוסד, מילאה את התרמיל שלה, הלכה את הבלוק לבית הספר שלה, כמו גם דיבר על התוכניות שלה ליום.

אני רוצה שעשיתי את זה בעצמי הרבה יותר כשהייתי צעיר יותר, כמו גם מתחיל עבודה חדשה, או כל דבר אחר באמת, לקחת את המעטים.

לצחוק בקול רם! זה רק לקח לי 40 – משהו כדי להבין. (מוטב מאוחר מלעולם לא!)

3. תחבושות לגוונים שונים

כל כך מגניב!
למרות שאני הרבה יותר היי שם קיטי להקה סיוע הנערה, אני צריך לספק מאי- Jah אביזרים אלה תחבושות צבע tru. עצרתי במסלולים שלי במטרה היום כשראיתי אותם. הם זמינים בגוונים עבור גוונים העור עמוק יותר!

אני רוצה שהיו הרבה יותר מאשר רק שני צבעים … אבל זה עדיין כל כך מרענן לראות אפשרויות.

4. סוחר של ג’ו פריך פריך מוני אורז נאגטס

אם אתה MBB רגיל, אתה כנראה נתפס על ידי עכשיו כי אני לגמרי נצרך עם סוחר של ג’ו …

בפעם הבאה שאתה הולך, לתפוס, כמו, שמונה שקיות של נאגטס אורז אלה, שכן לא תוכל לעצור את עצמך מלהשלם את התיק הראשון מאוד בישיבה.

הם לטעום די buttery כמו גם גביני, כמו גרסה מסולח של Cheddar לבן שלה, כמו גם יש את המחנק הכי מספק. לשם השוואה, הם רכים יותר מאשר חומוס קלוי של TJ, אבל קשה יותר מאשר פרוזות גבינה אפוי של TJ.

או כל כך טוב!

5. זה צריך להיות המקום

זה היה המנגינה הראשונה שלי מאוד של היום במשך כמה ימים.

ללא שם: הו, הם אלה חלילים ברים הפתיחה? (שיחקתי חליל במשך שנים).

פרסומת

התור שלך, חבר. מה הם כמה דברים שאהבת לאחרונה? שואל מוחות רוצים לדעת.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור וקסמה בלוג קמיע, Vol. 508

הרביעי של יולי. יום העצמאות. זה השבוע!

כפי שאני בטוח שאתה מודע, כרטיסיות היא תומך חזק של עצמאות, במיוחד כפי שהוא מתייחס שלו. הוא חתול עצמאי מאוד כל עוד העוזרות שלו, חניכים ויועצים תמיד מיד לעשות את ההצעות שלו.

פרסומת

עבור הרביעי של יולי השבוע, הכרטיסיות קנו את מחלקת הטקסטיל למוני לייצר עטורת הפרסים שלו מאוד קוטור צווארון אדום, לבן וכחול.

פרסומת

הנה הוא מודל אותו להנאתך. אם אתה מעוניין לרכוש אחד, להשאיר לו תגובה למטה. כרטיסיות עדיין לא בחרה על מחיר עדיין, אבל לצפות שזה יעלה כמה אלפי דולרים, אשר נפוץ למשהו זה אופנתי מאוד couture.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

איפור ויופי בלוג יום שלישי סקר, כרך א ‘. 570

יום שלישי שמח, מותק!

אז … מהו סקר יום שלישי?

שאלה מצוינת! זה לא, בניגוד לשמו, סקר בפועל, כמו עם לחצני קליקים קטנים. זה רק רשימה של 5 שאלות אקראיות פחות או יותר אני כבר פרסום בבלוג זה בכל יום שלישי בבוקר במשך שנות Quadrillion (מאז 2007). אני אוהב לקרוא את התשובות שלך, וזה עוזר לי לקבל את השבוע שלי כדי להתחיל טוב.

1. הכנופיה היא כותרת in-n-out! מה אנחנו צריכים להביא אותך?

אני אקח מילקשייק וניל וצ’יזבורגר? אנא! – ללא בצל, אבל עם חמוצים נוספים. כמו כן, צד של צ’יפס, למרות שאני הולך לתת רובם למי יושב לידי כי אני חושב שב- n-out צ’יפס הם עצוב, צולע … אני רק אוהב אותם סביב אז אני יכול לטבול כמה לתוך וניל שלי לנער!

2. מה אתה חושב על מסכות גיליון?

ניסיתי כמה. למעט מסכה מפורשת SK-II מפורשת (אשר באמת עושה את ההבדל בזוהר!), אני לא ממש לתוך אותם. אני לא אוהבת שהסדינים יוצאים כל כך רזה וקרים (ברוטו), ואיך חורי העין והאף הם תמיד קצת ולא מתאימים לפנים שלי. כמו כן, אני נוטה ללבוש אותם יותר מאשר הזמן המומלץ, אז הם בסופו של דבר מקבל כל פריך בקצוות, מה שהופך אותי לרעוד.

אני מעדיף לעשות מסכה מסורתית ללא כל יום. אני חושב שהם נוחים יותר, ואני לא צריך להחזיק את הראש שלי כל מוזר כדי לשמור אותם.

3. האם אי פעם לשאת תמונות של החתול שלך בארנק שלך?

ללא שם: אום, אתה יודע עם מי אתה מדבר? התשובה לשאלה זו היא, כמובן, כן.

4. האם אתה מתרגש לגבי העונה האחרונה של משחק של כסאות?

אני! למרות שאני לא יכול להאמין שאחרי שמיעה “חורף מגיע” במשך כל כך הרבה שנים, החורף יש הוא למעשה כאן.

כל מה שיש לי לומר הוא שאני מקווה שלג ג’ון וחאליזי להזדרז ולעשות את התינוק שאני כבר חולם. לגרום לזה לקרות, ילדים!

5. משהו שאתה זוכר בחיבה מ 90s?

נהיגה שלי 95 הונדה סיוויק מאוחר בלילה על כביש 80 בעת האזנה לטייסים בית מקדש אבן על קלטת.

מה קורה, יום שלישי?

Hiya, חבר שמח יום שלישי YA. אני במצב רוח לצייר … כמו בצבעי הפנים שלי. אני מרגישה את הצורך להאכיל את האמן הפנימי שלי ולעשות משהו צבעוני היום, ולכן יש לי את לוח הזרע החדש אל מ”ק יושב מולי.

ללא שם: אני לא יודע … ללא שם: האם ניתן לעשות עוד 10 דקות איפור עם צבעים בהירים כמו אלה בלי זה הופך לאסון שלם? I can see myself going there — to that place where blending goes very wrong, very fast! – עם האחד הזה. Hmm… maybe if I just stick to a neutral color on the lid (like one of the light tans) and perhaps one of the brighter colors like the pink or a blue as liner? מה אתה חושב?

פרסומת

Anywho, I hope your Tuesday is going well so far. let me know how your day is going.

Your friendly neighborhood beauty addict,

פרסומת

קארן

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

נ.ב. זמן לשאלות! הנה הם להעתיק / להדביק עם התשובות שלך בתגובה. אדבר איתך בקרוב.

1. The gang is heading to In-N-Out! What should we get you?
2. What do you think of sheet masks?
3. would you ever carry pictures of your cat in your wallet?
4. Are you excited about the final season of game of Thrones?
5. Something you remember fondly from the ’90s?