Archives October 2022

5 things I’ve Been Loving Lately

1. Clinique Chubby Stick shadow Tint for Eyes

I’ve been crabby lately.

I’m sure I’m not the only one, however I’m frustrated, as well as I’ve wept on a lot more than one occasion.

פרסומת

I likewise haven’t truly been absolutely jazzed about using tons o’ makeup, especially over the past few days, however I have felt the desire one or two times, as well as this has been the only eyeshadow I can handle.

No mirror required
The Chubby Sticks are semi-sheer creams you can blend with your fingers (or a brush), as well as they’re valuable gems when it pertains to 10-minute makeup. I have them in a number of shades, however I absolutely wear Portly Plum as well as Ample Amber the most.

2. contemporary Love, on Amazon Prime Video

The greatest drawback to this series is that there’s only one season! I believe it’s so ridiculously well-written, authentic as well as poignant. I can’t even explain… It’s one of the best-written shows I’ve ever seen. The stories are based on the contemporary like column from The new York Times. Each self-contained episode thoughtfully explores lots of kinds as well as aspects of love, from what it indicates to love, as well as to be loved.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

Each episode is touching, however absolutely not in a corny as well as predictable rom-com sense, as well as the entire season is a work of art! If you’re a wimp like me as well as can’t currently manage shows with fierce story lines, please provide it a watch. extremely recommended.

3. Banza Pasta

Of all the gluten-free pastas I’ve tried (can’t believe I just typed that), the huge majority of which taste like stinky feet, Banza is among the best. It’s made of chickpeas (very high in protein!), however I can’t truly taste any type of background chickpea “flavor.” The texture’s likewise extremely close to standard glutinous pasta. I’ve served it to people without them understanding it was gluten-free, as well as nobody has even observed before.

I like the spirals, shells as well as linguine the very best since they don’t autumn apart, even a little. I’m not a huge fan of the spaghetti, however, since it breaks apart as well quickly after it’s cooked.

Most of the pasta shapes suggest an 8-10 minute cook time, however I normally do 7 minutes, since anything a lot more than that as well as it’s method as well squishy. (I like my pasta al dente.)

4. The reporter who went online on air without any pants

For real, though, he only did what the rest of us are doing. #teamnopants all day, every day.

5. This technique to measuring out components on the scale

I will do anything to prevent washing YET one more DISH, so this bit technique has me shook. state you want to determine out a tablespoon of peanut butter (16g) for a snack. All you do is pop your jar of peanut butter on the scale, hit “tare” to zero it out, as well as then eliminate nevertheless much peanut butter you want to utilize directly from the jar. The scale will show you exactly how much you used. (See the unfavorable indication in front of number 16?)

משגע!

פרסומת

This saves me from putting a clean plate or bowl on the scale just to determine out ingredients.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Mac חזק, כמו גם ברור, זוהר לשחק סומק אוסף דוגמיות על עור NC42

Mac חזק, כמו גם להסיר אוסף, כמו גם זוהר לשחק מסמיק, שניהם מוצעים עכשיו ב Mac מקומות כמו גם את אתר Mac
גבר, לא יכולתי לקבל את זה על זרועי, כמו גם להתמודד עם מהיר מספיק. מאוד קודם כל, נייטרלים. שנית, Mac.

ברצינות, טוב.

פרסומת

מבחינה טכנית, אתה בודק שני אוספים Le Mac. אחד הוא חזק כמו גם ברור, אשר מורכב אחד eyeshadows (18 $ כל אחד), שפתונים ($ 20), שפתיים ($ 18.50), כמו גם מימד נוסף skinfinishes (37 $ כל אחד), כמו גם השני הוא אוסף של Blushes לשחק זוהר ($ 30 צבעי הלחי extrapordinaire).

כמה תצפיות ברמה גבוהה:

הסמיקים אינם בנוסחת אבקת האבקה. יש להם קרם, קופצני נוסחה, כמו גם מרגיש ג’ל כמו. הם משיי. הם רכים, כמו גם הם עובדים מיטב כאשר משתמשים באצבעותי. אני מאמין שהם יהיו חברים נהדרים עד חמש דקות איפור.

באשר eyeshadows, הם מרגישים רכים מהרגיל, כאילו יש להם הרבה יותר “לתת” מאשר נורמלי עבור אבקת Mac אבקת. יש לי חזק באמת מקווה להם, במיוחד מאז הם נראים להיות הרבה יותר אינטנסיבי מהרגיל, גם.

אם אתה אוהב מראה מונוכרומטי, זה האוסף בשבילך. ישנם מספר מתאם עין / לחי / שפתיים מוצרים (זה הופך להיות הרבה יותר בולט כאשר אתה מפריד את המוצרים למשפחות צבע). אני אוהב איפור תואם מאז שאני מאמין שזה פשוט מתוחכם, אז אני כל החיים האלה.

האריזה! זה די שו Uemura, כן? אני לתוך המקרים להסיר, לא רק מאז שהם נראים מגניבים, אבל הם גם הם מעשיים, כי זה פשוט לספר איזה צל הם מן החזית, כמו גם את הגב.

אני אוהב את האריזה להסיר … אז בניגוד MAC בסיסי שחור.
שפתון (20 $ כל אחד), כמו גם שפתיים ($ 18.50 כל אחד)

Eyeshadows ($ 18 כל אחד), כמו גם מימד נוסף skinfinishes ($ 37)

יותר זוהר לשחק מסמיק (30 $ כל אחד)

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

זוהר לשחק מסמיק (30 $ כל אחד)
הלב שלי היכה זמן כפול כאשר לקחתי את אלה, כמו גם אמרתי בטעות, “חם לעזאזל!” מול קונור (היא נמצאת בשלב שבו היא חוזרת על מה שאני אומר, אז אני מנסה להגביל את מילות הקללה התוססת).

פרסומת

מה אתה חושב?! אקסטטי כמוני? ? או לעשות את הנייטרלים גורם לך לרצות את כפתור נודניק? ?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

זה או זה! (מהדורת העור)

כיף
איך לשחק “זה או זה!”

אתה יכול לבחור לענות על רבים, או כמו מעטים, של השאלות הבאות. רק להעתיק ולהדביק את אלה שאתה אוהב עם התשובות שלך בתגובה. לא יכול לחכות לראות את “זה או זה!”

העתקה והדבקה

משטר העור היומי שלך – רב-שלב או יעיל?

ג’ל לחות קל או קרם עבה, עשיר?

מינרלים או קרם הגנה כימי?

ללא שם: Ahas או bhas?

שמן ניקוי או איפור ביטול מגבונים?

טונר פילינג או שפשוף exfoliating?

קרם הגנה – קרם או תרסיס?

מסכת שינה או סרום?

קצף או creamy cleanser?

משטר העור היומי שלך – רב-שלב או יעיל?

לכאורה, יעיל. לצחוק בקול רם.

פרסומת

ג’ל לחות קל או קרם עבה, עשיר?

קרם עבה, עשיר.

קרם הגנה פיזי או כימי?

פיזית, למרות שהם לוקחים לנצח ויום לעבוד לתוך העור שלי.

ללא שם: Ahas או bhas?

Bhas.

שמן ניקוי או איפור ביטול מגבונים?

ניקוי שמן.

טונר פילינג או שפשוף exfoliating?

טונר, כי אני עדיין מחלים מן הטראומה כי היה unleashed על העולם שלי על ידי סנט אייבס שפשוף בשנות ה -90.

קרם הגנה – קרם או תרסיס?

תַחלִיב.

מסכת שינה או סרום?

נַסיוֹב.

קצף או creamy cleanser?

פרסומת

מוּקרָם!

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

אתה צריך מוסיקה של ג’ס גלין בחיים שלך, כמו, אתמול

רוקין ‘העולם שלי כרגע
בסדר, לקום אידיאלי עכשיו.

זהו זה. צא מהכיסא שלך. לעמוד ולזעזע כי שלל קצת, כי ברגע שאתה לוחץ לשחק על כל אלה ג ‘ס גלין שירים – לקחת את הבחירה שלך, כל אחד! – אתה תהיה מתנודד ומניע את השלל – רועד בתוך פחות מחמש שניות.

פרסומת

אני מבית הספר של המחשבה כי למוסיקה יש את הכוח כדי להגדיר את הטון של היום שלך, ואם אתה רוצה להיות אנרגיה, השראה ומוכנה להיות יום מדהים, לבחור כל אחד השירים האלה.

אני מוכן לזה.

נתקלתי בג’ס גלננה ובמיד נפל …

אמנם, התגובה שלי עשויה להיות מושפעת מן העומס endorphin, כפי שנסעתי חזרה מן חדר הכושר לפני כמה לילות ומקשיב לרדיו כששמעתי את השיר הראשון שלי ג’ס: להחזיק את היד שלי. אני מרגישה כל כך טובה אחרי שאתמתו של אימון נהדר על יצרנית חתירה בזמן שבירה גב של זמן, אז הייתי loopy, וכשהשמעתי את זה, התחלתי יו”ר ריקוד כמו מטורף.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אם ראית מישהו מנופף בזרועותיה כאילו היא היתה במועדון דה בזמן שנסעה את שדרותו של דרום נובאטו בלילה השני במזדה אפור, פיי, ג’ס גלין קורה במכונית הזאת.

אני לא יודע הרבה עליה, אבל אני יודע שיש לה רענון מתולתל מדהים (אני קצת רוצה לאמץ את הנערה הפנימית שלי מתולתל) ו נטייה ללבוש לובש יפה, נועז כנף (ממנו אתה יודע שאני אוהד).

תן לי להצביע לך לכיוון של כמה שירים המועדפים שלי עד כה …

ראשית, השיר הזה. אם אוכל לעטוף את רוחי, הליבה הפנימית העמוקה ביותר שלי, בשיר פופ, זה יהיה השיר. זה איך אני מרגיש כשאני מרגיש הכי טוב שלי.

בעל החיים שלי, בשיר פופ

אני יכול או לא יכול להיות bawled כמו תינוק בפעם הראשונה שאני נהניתי וידאו, אשר הוא על ילדים אומנים ואג”ח של אהבה אכפתיות בין שני אנשים. זה באמת נגע בי.

* Sniffs *

ללא שם: מה, בנאדם … ללא שם: אני בהחלט מחבקת שאני קלישאה עכשיו, כי הכל גורם לי לבכות, ואני בסדר עם זה.

הו, והשיר האחרון הזה גורם לי לרצות לאסוף את הכנופיה שלי יחד ולשנות את העולם.

פרסומת

ללא שם: כן, בן אדם, ג’ס גלין. היא מדהימה!

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור, כמו גם יופי הבלוג הקמיע, Vol. 578

הכרטיסיות היו דינמו אמיתי, בשיטות רבות יותר מאשר אחד. הוא היה גם מפעיל דינמו מיומן.

דינמו, כמו באחד מאותם מכשירי רדיו חירום עם יד כננת אתה יכול לפנות למיץ אותם. לעולם לא אצליח לזכור את הזמן שאיבדנו כוח במשרד הבית במשך שלושה ימים, כמו גם כרטיסיות שמרו על המשרד כולו לרוץ עם כוח מוחלט של הרצון, כמו גם תמצית חמושים.

פרסומת

אם שמעת אותו אומר את זה, הוא היה אומר שהוא עשה מה שהוא צריך לעשות … כדי לשמור על דוגמנות קיטי, כי זה היה בחזרה בשנת 2014, אשר היה בשיא הקריירה שלו דוגמנות. תמיד היה לו צלחת מלאה של הופעות, כמו גם הוא עשה את זה גם השבוע.

כאשר הכוח יצא סביב 8 בבוקר. ביום שלישי הגורלי הזה, הכרטיסיות יורה בתמונה של שאנל …

אבל הוא לא פאניקה. לא לרגע. הוא בעט בו להילוך גבוה. הוא הבין שהוא צריך לשמור על אורות הצילום על הצורך, כמו גם צריך להיות מסוגל לשמוע את החדשות, ולכן הוא שלף את הרדיו החירום האמין שלו, כמו גם התחיל cranking.

ואז הוא טיפס על הגג, כמו גם לוודא שהמערך הסולארי של המשרד עובד.

למרבה המזל, זה היה! אז הצלחנו לשמור על האורות על כמו גם את המקרר רוטב פועל.

שלנו היה הבניין היחיד בקהילה שהיה לו כוח, כך שהזמינו את כל הקיטיות האזוריות שלא היו לו כוח בבית אל המשרד כדי שיוכלו לאחסן את רוטביהם במקרר העסקים.

פרסומת

זה רק סוג של חתול שהוא היה. ?

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

ירקות כמו גם אפור

eco- friendlies, כמו גם אפור
להעלות את הכף שלך אם אי פעם לקבל תקוע בצבע משולב ruts.

אני מרגיש אותך!

פרסומת

אז, לאחרונה אני מנסה ללבוש combos צבע שאני בדרך כלל לא מאמין זוג יחד, אבל קשה לפרוץ את ההרגלים הישנים, בנאדם. כמו עם מבט ידידותי לסביבה, כמו גם אפור. אני באופן טבעי רוצה ללבוש ידידות אקולוגית עם חום חם, אז זה היה קצת קשה ללכת נגד הטבע שלי, כמו גם לעבור את החום לאפור.

בסופו של דבר אני מחבב בדיוק איך התברר, אם כי, כך yay עבור ניסויים איפור! אני מקבל את האביב של האביב ממנה … רק 51 ימים עד עונת החורף נגמרה.

יש טון של לא קורה על המכסים, אני יודע. זה הרבה צבע. התחלתי עם אפור מאט באמצע אפור בקפל, ואז מעורבב ידידותי לסביבה על המכסים, כמו גם קווי לאש נמוך יותר, השלמת עם ידידותית חשוכה יותר ידידותית על הפינה החיצונית, כמו גם אור בהיר eco- ידידותי על קו המים התחתון (אני מאמין שזה קופץ נגד צבעים כהים). כמו גם עסקאות נהדר של מסקרה, כמובן.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

צבעי עיניים מפתח

איפור בשימוש במראה זה

עיניים: Nars Eyeshadow פריימר בינוני (בכל מעל המכסים), Viseart Netural Matte שילוב (מאט גריי גוון בקפל), UD נולד כדי להפעיל שילוב (ירוק הוא נדודים, כמו גם שמים ענקיים מעורבב יחד, כמו גם בשימוש נקי רטוב מכסה כמו גם קו לאש נמוך יותר); אפור ירוק כהה אפור בפינה החיצונית הוא סילון, להיסחף, כמו גם רדיו מעורבב יחד), מטרופולין ריקבון אניה בפריק (Lash LeSh, כמו גם קווי מים), זה קוסמטיקה גיבור מסקרה (ריסים), Mac Brun כמו גם אומגה (גבות)

לחיים: קליניק קופידון סומק, מקום (סימון), אור ברונזה קורן שעון חול (ברונזה)

בסיס: Mac ליד שום דבר לא להתמודד עם צבע בתוספת בינונית, כמו גם Mac Studio תיקון קרן מאט סטיק ב NC42 (קרן), Estee Lauder 24h קונסילר בינוני עמוק חם (קונסילר), Mac Mineralize Skinfinish טבעי בינוני (אבקה)

שפתיים: אסתי לאודר סוכר גולמי שפתון עם חולצת שעון חול ליפגלוס

סיפור השלג של Coywolf

כשנשמתי את השותף במוסד ביום אחד השבוע, לא יכולתי לסייע בהם כמה יצירות אמנות חדשות על הקיר בכיתה. בשבוע שעבר הצעירים כולם צריכים לתבוע להתלבש בתלבושת שלג אולף, כמו גם מדבר על שלג, כמו גם המדריך לקח התמונות. היה לי אחד מאלה, “זה בהחלט הילד שלי” רגעים כאשר גיליתי קונור של …

פרסומת

אני אוהב את החלק שבו היא מדברת על קוביות קרח על ראשה, חה חה!

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

יום שבת גלישה, 24 באפריל, 2021

לבעוט בסוף השבוע!
היי מותק. שבת שמח! ? אכפת לנחש איפה אני בראש בקרוב?

כן, אחד האלה הרעים האלה פשוט נפתח בעיר שלי, וזה קרוב מאוד! אני יכול לנסוע לשם בתוך 5 דקות, וזה מסוכן. אני יכול להיות מוקף בנוחות של טיפוח העור וסומק אינספור בפחות זמן מאשר משך הפסקה המסחרית הממוצעת.

פרסומת

אתה יודע שאמא אוהבת עסקה.
הם נתקל למכירה בסוף השבוע הזה, אז אני הולך מלאי על רטינול, sunscreen וכמה דברים.

על רשימת המשאלות שלי עד כה …

Neutrogena Rapid תיקון קמטים Regenerating קרם

Cotz Sunscreen מינרלים

Scave Hydrating Sunscreen פנים גוון

SHISEDO ULTIMATE SUN להגנת קרם רחב ספקטרום SPF 50 + WETForce לעור רגיש וילדים

תבנית לעזוב מרכך

Vitabath לבנדר קמומיל ניקוי & קצף שמן מקלחת

פילוסופיה, טבע, צנצנת, מזין, מקלחת, שמן, קנבוס, גזר, cannabis, sativa, זרע, שמן

קריאה של השבוע

החבר ‘ה ברחבי העולם סוף סוף להבין מה ידענו כל הזמן – איפור הוא מדהים.

פגוש את צוות השיער של אוסקר-איפור שהפך את ויולה דייוויס למאה רייני.

ובכן, עכשיו אני רוצה לצייר את הציפורניים שלי צהובות.

איך אפשר לדעת אם אתה אלרגי למניקור ג’ל.

רוב הסיכויים שלך fave שלך ​​יהיה כנראה recormated בקרוב מאוד.

אני רק הוסיף את גראס, צרפת, A.K.A. ההון העולמי של בושם, לרשימת דלי הנסיעה שלי.

יאם.

כי אני צריך את כל העזרה שאני יכול לקבל …

האם אני יכול להזיז את הז’קט הזה?

אוהב את זה.

עבודה על המוח שלי כושר …

פרסומת

מה על סדר היום שלך בסוף השבוע הזה? ?

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

מה דעתך הרבה מפוקפקת?

Troy Surrat Lash Culer (משמאל), כמו גם shisido lash curler (מימין)
אני מניח אם דולי Parton יכול ללכת לישון באמצעות מלא איפור, אני יכול לסלסל את הריסים שלי עם תולתל לאש לפני כמו גם אחרי שאני מצפה אותם עם מסקרה. ללא שם: אכפת לך, אני תמיד מאוד זהיר! אני בכוונה לנצל תנועות איטיות כאשר אני מהדק למטה, כמו גם לשחרר את curler, כמו גם אני מנסה את מיטב שלי מאוד בזהירות לפשטות את זה אז אני לא מאבד כל סוג של ריסים.

פרסומת

מה איתך? מה דעתך הרבה מפוקפקת?

פרסומת

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Mac Unsung Heroes: שפתון שקדים מעושנים

מקודוס מעושן, A.K.A. הכי טוב.
מהו גיבור איפור לא בטוח? בשבילי, זה בדרך כלל איפור מורגש, מוצר אוסף לטווח ארוך כי scoots תחת מסך מכ”ם של חובבי איפור רבים עם זאת בדרך כלל סלעים בעולם שלי. סדרת הגיבורים הארוכות של Unsung Insung תכונות כמה מועדפים שלי.

אזהרה: אל תנסה לצלם שקדים כפוף בפתח, מתנשף בסיגריה כאשר אתה מאמין על המילים, “שקדים מעושנים”, שכן כאשר אתה רואה משהו כזה בעין של המוח שלך, תשאלו שאלה 1) מה היה אי פעם שקדים לעשן במקום הראשון, כמו גם 2) מדוע שקדים באמור לא יבין כי עישון היה עני עבור זה.

כל יום בשבוע האחרון לפני שהמשמרת שלי התחילה במאפייה, אני יושבת ברכב שלי בחניה המכונית, כמו גם ליישם שכבה של שפתון חום ורוד בהיר להפליא על שפתי, כמו גם בכל פעם שאני עושה זה, אני מציין בדיוק את אותו הדבר לעצמי במראה.

פרסומת

“כל כך פיגמנט!”

אני מדבר אינטנסיביות לקיצוניות.

לגמרי NC42, בנאדם!
ובכל זאת למרות עוצמתו, שקדים מעושנים הוא לא אחד מאותם lipfies מאתגר כי הוא כל כך רווי כי זה הופך להיות כאב בבטן, כמו שאתה בסופו של דבר צריך דוקטורט בכימיה כדי ליישם את זה. אתה עדיין יכול לגמרי לעשות את זה freehand, ישירות מן הצינור, בעוד חצי ישן, ללא אניה שפתיים או מברשות או נס חג המולד, לצורך העניין. עקביות שמנת של שקדים כמעט נמס על שפתיים ברגע שהוא נוגע בהם. לא גרירה כלשהי. רק גלישה smoooove.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

השפתיים שלי נוטות להתייבש, כמו גם לצעוק כמעט, “Moar לחות!” מן הגגות, עם זאת, שקדים מעושנים, אשר יש נוסחה מוגברת של Mac, יש מספיק hydration כדי לשמור אותם מרוצה כל הזמן הרבה זמן.

שקדים מעושנים על שפתי

פרסומת

זהו צבע כל יום / יום כדי לשמור סביב אם יש לך מסמרים רוזי או רוזי חום כמו nars amour או שרלוט tilbury אקסטזה באוסף שלך. זה גם ארוך לובש כמו גם לא רילוקיישן או scoot כאשר אתה שוכב שכבת, כמו גם זה מרגיש קל יותר מאשר נשיקה קיטי קיטי על הלחי שלך.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור, כמו גם יופי הבלוג הקמיע, Vol. 567

הכרטיסיות לא רק חומר להיות מאהב מאכלי ים. הוא אהב דג כל כך שהוא רוצה להבין מה לגבי זה. הוא רצה להבין מה שיש להבין על דגים מאז שהוא אהב את זה כל כך הרבה.

למעשה, בקרב קריירות הרבות שלו, הוא היה שף סושי, דייג בס מומחה, כמו גם דייג דיג מעצב לפתות, ביולוג ימי, כמו גם הוא כיכב, כמובן, בהוליווד גיבור הוג’אקאט.

פרסומת

בעודו לומד לתארים כפולים שלו בסגנון האופנה, כמו גם ביולוגיה ימית באוניברסיטת נובאטו, הכרטיסיות הקימו את הצרבים הראשונים של העולם (עצמית מתחת למים), אך עדיין לא ראתה את אור היום (עדיין) מאז היה קצת דרמה עם האחוזה של ז’אק Cousteau …

פרסומת

אני מקווה שאנחנו מקבלים את זה עבד אחד הימים מאז זה יהיה מהפכה חקר קיטי undersea כפי שאנו מבינים את זה. ?

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן