Archives November 2022

על שרשרת Chevron …

אחד החששות ביותר שאליו אני מקבל על MBB הוא על שרשרת זו …
כאשר רכשתי את תליון Chevron זה בחזרה לופט (זה היה על אישור כמו חמישה דולר!), אולי לא הייתי רואה בדיוק כמה חששות רבים הייתי נשאל על זה כאן על MBB. בכל פעם שאני לובשת אותו בתמונות, זה כמעט מובטח כי מישהו ישאל, “איפה אתה מקבל את זה?”

החדשות המסכנות? אני די בטוח שזה היה מוגבל מהדורה תלבושות תכשיטים, כמו גם אני לא מאמין שזה הציע לופט יותר. אלוהים מבין שאני נראה!

פרסומת

החדשות הגדולות? תודה על זה doohickey פנטסטי בשם “האינטרנט”, גיליתי חתיכות דומות על Etsy. ?

הם לא מדויקים, אבל יש להם אווירה דומה. אני אוהב אותם, כמו גם אני מאמין שאתה יכול לאהוב אותם מדי.

Marleyjanedcom זהב כפול Chevron מעורב מתכות שרשרת, $ 32.50

יש מתכות מעורבות במחרוזת זו Dainty כפול Chevron, כמו גם קצת יותר, אתה יכול לקבל את Chevrons חרוט גם כן.

ואם שני Chevrons לא מספיק, אתה יכול להוסיף שליש אם אתה רוצה (!).

אני יכול לראות את זה להיות יומי אמין ללכת.

שרשרת תליון זהב, 38 $

זירקוניה מעוקב זעיר מספקת שיזוף מתקדם זה חתיכת עדין, אוורירי, אשר מגיע בעבודת יד, כמו גם בסדר של ניו יורק.

Artyari 3 Chevrons שרשרת פסטל, $ 34.33

זה אמייל ורוד 3 תליון Chevron הוא * Kindasorta * דומה אחד מ לופט … Chevrons הם אמיילים משני הצדדים, כמו גם את השרשרת היא נירוסטה. כמו כן מוצע ב מנטה ידידותית לסביבה (חמוד!), כמו גם אפור רך.

Wanderandwonderco זהב Chevron שרשרת, $ 48

יד עשוי פליז, כמו גם זהב, תליון שברון כפול אופנתי יש עיצוב עכשווי עכשווי.

Meghanbodesigns כפול Chevron שרשרת, $ 62

פרסומת

עם שרשרת הכבד שלה כבד כבד זהב, זה חייט זה עשה שכבת עם הכל.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור וקסמה בלוג קמיע, Vol. 584

“ההצגה צריכה להמשיך”. וזה עשה, למרות פרווה מפוקפקת. כאשר הכרטיסיות ביצעו את הטוני שלו עטורת פרסים אחד חתול אחד של מפצח האגוזים בשנת 2015, הוא עשה את זה ללא עזרה של מעצב פרווה האהוב עליו.

כל זה ירד על פתיחת לילה, שעתיים לפני ההצגה, כאשר יש לנו שיחה של הרגע האחרון מסלבריטאים שיער / מעצב פרווה ג ‘ן אטקין. היא קיבלה את שפעת, והיא לא התכוונה לעשות מאחורי הפרווה של הכרטיסיות לביצועים.

פרסומת

כולם היו המומים. לאט לאט, כרטיסיות הניחו את הטלפון שלו ואמרו, “Meow …”

מעולם לא שמעתי אותו אומר את זה ככה בעבר, והוא שלח צמרמורת על עמוד השדרה שלי.

מאחר שלא היה מספיק זמן למצוא עוד סטייליסטית של קליבר של ג’ן, ולא היה שום דרך כרטיסיות לפצות את הפרווה המפוארת שלו למישהו חדש, הוא עשה את הדבר ההגיוני הבא. הוא מעצבן את רעמה עצמו.

בּוּם.

פרסומת

למותר לציין, כרטיסיות נתנו ביצועים מאסטרים. כל מי שהיה שם באותו לילה יגיד לך שאין עין יבשה בבית.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Electric Eyes and urban Decay Wired

B-A-N-A-N-A-S
*רינג רינג*

שלום? Is any individual there? Hellooooo. It’s me, Karen, calling on my fruit phone, because this eye makeup is BANANAS. ???

פרסומת

There’s a lot going on here, I know! Not my normal neutral style at all, but I was inspired by the rainbow eye makeup on the model for the new Wired pressed pigment palette. ?

Plus, I was in the mood to try something new, which I highly recommend doing as often as possible, even if your cat is the only creature around to appreciate it…

Or, maybe not, considering that I can’t tell if Rosie likes brights! ?

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

Just in case you’re wondering, the fallout on this isn’t an issue. I hardly had to do any cleanup with a makeup wipe, which was great, but I could have made with a lot more intensity.

I had to improve the boldness of the blue and green by building up layers with a wet brush.

Because there’s enough color on my lids to rival a rainbow unicorn mane, I opted to keep the lips subtle with a peachy coral lipstick and gloss (MAC Fleur D’Coral Lipstick and painted lady Lipglass), and then topped things off with a soft wash of peach blush using a mix of MAC cheer Up and That’s Peachy glow Play Blush.

Even though this look isn’t exactly wearable, I think you must try it at least once with whichever brights you have on hand. There’s very little actual blending, and the hardest part, which wasn’t really that hard, was mapping out the placement of the blue eyeshadow — it’s difficult to figure out just how high up to go and how far to take it out, and I didn’t get the final idea of what made sense for my eye shape until I got to the very end and could make adjustments.

So, if you’re going to choose it, and I hope you do, know that it will probably look wonky-wonks until you get to the end…because then you can fully see whatever you need to tweak a lot more clearly.

פרסומת

PROPS IF YOU’D actually wear THIS OUT! I don’t have the guts.

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

מה ההווה שלך ללכת לאיפור?

2018: הקיץ שלי של taupe.
זה כבר “הקיץ של taupe” בשבילי, כמו גם אני להתקשר לטלפון זה נראה “קל פולנית” מאז זה שניהם של אותם דברים! שפה בהירה היא נקודת המוקד, כמו גם יש קצת משמעות על המכסים שלי לאיזון.

באשר למוצרים אני לנצל את זה, הממ … תן לי לפרוץ את שקית האיפור שלי.

פרסומת

Nars Brow Perfector ב Komo – זהו אחד העפרונות החדשים שלהם כי רק הציג ליפול, כמו גם זה טוב מאוד. ענקית פלוס: הכובעים עבור עיפרון, כמו גם את הסופי מסתיים הן באותו גודל בדיוק, כך שתוכל לנצל אותם לסירוגין, אשר מרמז אני לא בסופו של דבר לנפץ את ההצעה של העיפרון על ידי ניסיון שלא בכוונה לכפות את הכובע הלא נכון על קצה.

שאנל Le Stylo Yeux אייליינר ב Mat Taupe – בזכות זה, אני לא יכול לזכור בפעם האחרונה נגעת אניה שחורה.

שאנל Eyeshadow Liner Kohl ב Contour Clair – אני רק מאמין זה שמנמן מאט taupe eyeshadow עיפרון הולך באמת טוב עם mat taupe liner.

שעון חול בזהירות מסקרה באולטרה שחור

זה קוסמטיקה CC + תאורה הגנה מלאה קרם בשזוף – [הכנס שירה של אנג’ל!] אני לא יכול לציין מספיק דברים גדולים על הדברים האלה. אני מנצל אותו במקום קונסילר מתחת לעין.

Estée Lauder פעמיים ללבוש אור או כפול ללבוש להישאר במקום קרן – פעמיים ללבוש אור יש הגנה בינונית עם סאטן, כמו גם פעמיים ללבוש להישאר במקום בינוני עד מלא עם גימור מט . שניהם קל, ארוך טווח ו … ישר למעלה פנטסטי.

Mac קרם צבע בסיס וינטאג ‘גדל – (אני כל על זה קרם סומק החיים בימים אלה.)

שאנל ג’מבו Longwear מאט שפתון עפרון על אפקט 269 – כאשר אני לא ללבוש את זה ברי מאט בהיר עם ההווה שלי ללכת, אני מקבל אחד של שפתון עירום (רבים) בעירום בארנק שלי. עם זאת אני אוהב 269 אפקט הרבה יותר מכל דבר אחר meow הטוב ביותר.

פרסומת

תורך. מה היה ההווה שלך ללכת לאיפור להסתכל על הקיץ הזה? אתה מרוצה מזה? האם אתם מתכננים לשנות את המראה שלך ליפול? להרגיש לגמרי חופשי להיכנס הרבה (או מעט) פרט כפי שאתה רוצה!

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אזור מפרץ ערעור אהבה: Esum

עם מפרץ!
לצעוק – לסן פרנסיסקו, ביתם לשעבר, ואת הבית הנוכחי של קוסמטיקה של Esum, AS-NEAT-THE-RADAR BAY אזור המותג ערעור.

Esum כבר בסביבה במשך כ -10 שנים, אבל אני רק גיליתי אותם לאחרונה. יש להם שורה של מברשות ועפרונות איפור שנעשו עבור יתרונות התעשייה ואיפור חובבי.

פרסומת

אני באמת אוהב את המברשות העין המומחיות שלהם, אשר טווח במחיר מ 18-58 $.

יש להם מברשות עיניים מדויקות אלה עם ראשי מברשת קטנים, בצורת (אבל שימושי!), כך, למשל, אם יש לך רק מקום מכסה קטן, או שאין לך עמוק, אם יש לך עיניים מעט ברדס כמו שאני עושה), הם fab עבור מיזוג ויישום eyeshadow, ועל עבודה בפירוט עדין.

אני כבר על W36 ו T37, שניהם יש ראש מברשת זווית קטנה יותר, כך שהם עוזרים מאוד כאשר אני צריך להתמזג בחלל קטן, כמו החיצוני או הפנימי, או כאשר אני רוצה לשמור על צללית נמוכה שלי חזק על הקפל.

זה הכל על הפרטים.
ניסיתי גם כמה מכונות מערבולות מתחדשות שלהם, כלומר בגודל בינוני G34 (שהוא מעט קטן יותר מאשר Mac 224) ואת S33 קטן, אשר Excel בהצבת ומיזוג צל שבו אתה רוצה שזה ילך.

יחד עם המברשות שלהם, אוסום גם מוכרת מבחר קטן של עיפרון איפור – כמה ספינות שפתיים כפולות, הם מרגישים הרבה כמו ריקבון עירוני 24/7 גלישה), וקומץ של עפרונות עפרון טוויסט רזה (הם דומים NARS מדהים).

אני nc42 ב Mac.

פרסומת

אז, עכשיו, שאלה מכרעת מאוד בשבילך … איפה אזור המפרץ שלי ביופי ב?!

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור ויופי הבלוג הקמיע, Vol. 533

כרטיסיות נתנו משמעות חדשה למילים “הוט חתול-איחר” ו “אה, היקר” בסוף השבוע הזה על ידי חשיפת היצירה האחרונה של חתול יצירתי, צווארון אדום ריגל אדום (להשלים עם פעמונים ג ‘ינגל) ו accessorizing headgear.

והוא לא הצליח לסמוך על איש הכובע הרגיל שלו, ג’ין לוק, לפרויקט הזה, למרות המוניטין של ג’אן לוק, כמילינר הטוב ביותר בשאנז אליזה. הכרטיסיות לא יכלו לסכן את העיצוב להיות דלף את האופנה לעיתונות לפני שהיום גדול חשפה, אז הוא שמר את העיצוב הסופי תחת מנעול ומפתח ועבד דרך הלילה בעיצוב האנטל עצמו.

פרסומת

מצפה לראות חתולים בכל מקום לובשים אלה על ידי האביב כי, כפי שאתה יודע, כרטיסיות יש אינסטינקטים אופנה ללא דופי. זאת אומרת, הוא המגמה של trendetsers.

הכרטיסיות גם מאמינה כי אלה לא פשוט להיות עונתיים. הוא צופה הפופולריות שלהם מתרחבת היטב בקיץ.

פרסומת

הנה זריקה של אותו עוזב את בית המלאכה שלו בלילה האחרון. זה המקום שבו הוא עושה את החשיבה היצירתית הטובה ביותר שלו.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן