האם יש סוג של תסרוקות שאתה בהחלט לא עושה?

Flashback 2012: בוב, בנגס, כמו גם שיער ורוד …
כאשר הוא נוגע למאה שרבן, אני מאמין שאני די הרפתקני, זמין הרבה סגנונות, כמו גם אני למטה כדי להחליף אותו כל 15 שניות בערך (בסדר, טוב, כמו כל שלושה או ארבעה חודשים) .

ואני אף פעם לא אוהב לציין “אף פעם,” מאז שאתה לא יכול לצפות בדיוק איך הטעם שלך ישתנה, אבל אני נוח לציין כי יש תסרוקות ספציפיות שאני חיובי למדי, לעולם לא אפילו לנסות לנסות.

פרסומת

כמו חתך פיקסי.

אני אוהב את זה על אנשים אחרים! – אל תבינו אותי לא נכון – אבל אני מבין שלא יכולתי לנהל את התהליך ההולך וגדל. היה לי שיער קצר סנטר קצר כאשר בסוף שנות ה -90, כמו גם אני עדיין רועד כשאני מאמין שזה זוחל במורד הגב של הצוואר שלי כאשר ניסיתי לגדל אותו. אני חותך אותו לפחות ארבע פעמים מאז אני פשוט לא יכול לנהל את החלק ההולך וגדל.

אני לא מאמין שאני יכול לעשות בור או shag, או. שוב, ראיתי אותם על כמה נשים אופנתי מאוד שיכולים לסלוקים לגיטימיים, כמו גם הם נראים מסוגננים מאוד, כמו גם שיק, אבל אני לא מאמין שאני כמעט רע- @ ss מספיק כדי למשוך אותם . אולי אם היו לי כמה קעקועים …

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כל סוג של חתך קהה רציני יהיה ככל הנראה רעיון גרוע. השיער שלי צריך שכבות לקנות לתפקד, חחח! כאשר זה כל אורך אחד, זה פשוט נראה שטוח כמו גם כבד … ובן דודנו מאוד.

בוא נראה, מה עוד …? ללא שם: – אני לא מאמין שאי פעם, אי פעם לקבל reeeeallly הדוק perm. ראה: טראומה נוער. כאשר סבתא שלי הלך לערער על מוסד בחזרה ביום היא השתמשה בשערות שלי להתאמן !!

יברך את לבה … היא ציינה היטב, אבל מה שהתרחש לא היה כל כך חמוד.

פרסומת

הממ … זה נראה כאילו אני פחות הרפתקני ממה שחשבתי, חחח!

מה דעתך, ממתקים? האם יש תסרוקות שאתה בהחלט לא עושה?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן