Archives August 2023

כיצד לקבל את gunk מתוך מסרק לאש שלך

, כמו גם על ידי “gunk”, אני מצביע על כל זה דברים מגעילים אשר מתפתחת בין השיניים של מסרק לאש שלך – מסקרה, אניה עיניים, eyeshadow, חתול שיער (לא לשפוט) …

השתמשתי כדי לנקות מסרק לאש שלי עם מגבונים איפור. הייתי מפעילה אותם, כמו גם את השיניים של המסרק כדי לטפל כל סוג של איפור שאריות gunky, כמו גם זה עבד טוב מספיק, אני מניח … כי זה יש לי הרבה של gunk, אבל אני ” D עדיין רואה סיביות, כמו גם שיטת Bobs למטה שם בין השיניים.

פרסומת

אבל אני לא עושה את זה יותר, כי מאז גיליתי פתרון הרבה יותר טוב.

מברשת שיניים!

זה היכה אותי (את הרעיון, לא את מברשת השיניים) לאחר פרסום זה על כלי מטבח. תהיתי בדיוק איך לעזאזל אני הולך לנקות את השיניים הקטנות על הכלי החדש שלי Julienne, כמו גם סנדרה, אחד הבנים אשר הערות על MBB (היי, סנדרה!), הצביע על מברשות שיניים מצוינות לקבלת בין חללים קטנים.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

הממ …

אם הם מספיקים מספיק כדי לנקות את כלים Julienne, למה לא מסרקים לאש?

אז תפסתי מסרק לאש קרום (EWWW … TMI, אני יודע), מברשת שיניים נוספת שהיה לי בחדר המקלחת שלי, כמו גם כמה מסיר איפור עיניים. ואז אני רטוב את ראש מברשת השיניים עם מנקה איפור, כמו גם לנקות את מסרק לאש שלי עם זה, בדיוק כמו שאני לנקות את השיניים שלי. למעלה, כמו גם למטה, שמאלה, כמו גם נכון, כמו גם סביב מעגלים bit.

וילה! זה חיסל כל פירוש אחרון של איפור שאריות – כולל החומר תקוע בין השיניים.

הערה: אם תנסה את זה בבית, אני מציע לנצל מברשת שיניים עם זיפים נוקשים.

ו, abls, בבקשה לא לשימוש חוזר באותו מברשת שיניים לנקות את השיניים (ברוטו, אחי!).

ללא שם: זה גם עובד היטב עם מסרקים gnarly brows.

פרסומת

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

נ.ב. שמח יום חמישי, ידידי. בדיוק איך הדברים הולכים היום?

מסודר וחדש לי: NARS MEKONG Shimmer Eyeshadow

מסודר וחדש לי

שלא כמו סדרת הגיבורים שלי, אשר תכונות מוצרי איסוף קבוע אני יודע ואהב זמן רב, מסודר וחדש לי סדרה מציג מוצרים איסוף קבוע כי החליק תחת מכ”ם לזמן מה, אבל אז גיליתי אותם! – ועכשיו אני חושבת שהם מסודרים וחדשים לי.

Nars Mekong כבר גורם לי לחייך! וחרוז!

זה היה חריזה, נכון? (מקונג עושה …?)

פרסומת

יש לו בסיס אספרסו חום כהה עם מיקרו מיקרו מוזהב, וזה לקחת את הנשימה שלך במרחק גופני עם חום אדמדם חם וחומים על העיניים, ואדומים, בורגונס ושזיפים על השפתיים.

לאחרונה גיליתי את זה, מה שמראה שבסופו של דבר נתתי את זה, ואני מרגישה כמו גופול כזה לחכות כל כך הרבה זמן. תן לו דוגמית אם אתה יכול לפני סוף החורף, אבל אני ערני לך – לסדר את עצמך. זה נוקאוט מוחלט.

Nars Mekong שימר Eyeshadow
אני כבר לובשת את זה לעיניים מעושנות, וגם כמו אניה, וכאשר אני משתמש בו לעיניים מעושנות, אני לארוז אותו על המכסים שלי עם מברשת צללית שטוחה, ולאחר מכן להתמזג את הקצוות, לצייר רק smidgen לתוך הקפל, לפני שילוב כמה גוונים המעבר מט.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

ואז, כדי לקזז את הכבד על האזור העליון, אני קו כתם סגול או חם אדום עיפרון חום עיפרון, בדרך כלל Mac Prunella או Mac טדי, שניהם אני חושב באמת להשלים את המקונג היטב, לאורך קו הריסים התחתון שלי.

לובש nars mekong על המכסים שלי בעין מעושנת להסתכל עם Mac Prunella לאורך הקווים התחתונים שלי לאש …

כמו אניה, אה! – כל כך יפה. ראשית, אני רטוב את ראש המברשת שלי כדי לתכנן את נצנוץ הזהב של המקונג ולהפוך את הצל נראה כמעט מבריק (תמיד רציתי להשתמש “לתכשד” במשפט, חחח!), לטבול אותו לתוך המחבת, ואז בעדינות לטפח מברשת על רקמות כמה פעמים כדי לפרוק כמה מים עודפים. ואז אני אשים את קווי הרצועה העליונים שלי ומיד התנשף. ללא שם:

זה מראה מבריק, אבל לא נוצץ מדי, אז אני מרגיש כאילו זה עדיין ראוי ללבוש יום רגיל.

פרסומת

עבור gals ואנשים לשחק על #teamneutrals איתי, זה של nars חייב להיות. אתה יכול למצוא את זה עכשיו ב Nars Counters, בוטיקים באינטרנט עבור $ 25 עבור צללית אחת עם קומפקטי ומראה, או 18 $ עבור מילוי כמו אחד שמוצג כאן.

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן