Archives February 2023

האם אי פעם מתוארכת למישהו שציפתה שתלבש את האיפור שלך בדרך מסוימת?

אני לא … לפחות אם אנחנו מדברים על איפור (שיער הוא סיפור אחר, אבל נגיע לזה בשנייה). הסיבה לכך היא על המוח שלי כיום מאז אני רק לאחרונה בדק מאמר קצר שבו החבר לשעבר של החבר של החבר עבור איפור טבעי / עירום, כמו גם סלידה שלו עבור צבעים ספציפיים פולנית, מזוהה מה היא השתמשה עבור שנים, כמו גם זה היה רק ​​אחרי שהיא נפרדה איתו שהיא הבינה שהיא עלולה ללבוש מה שהיא רוצה.

אני לטחון את השיניים שלי קצת (בסדר, הרבה) כשאני מאמין בדיוק איך הייתי מגיב היה לי בנסיבות דומות כמו אישה צעירה, שכן במידה מסוימת אני pleaser, כמו גם אני יכול לראות את עצמי עושה את ההתאמות האלה למישהו שאהבתי.

פרסומת

באשר לשיער שלי … תיארתי אחי שנה שלי בקולג ‘שהיה סוג של @Sshole, אבל הוא היה סוג של הורים האיש אהב מאז הוא מוצץ לחלוטין כמה מהם, כמו גם היה באמת נהדר על הנייר – חכם, ציונים גדולים, שאפתניים, על צוות המסלול, המראות על מקצוע פוליטי – אולם עמוק בפנים, הוא לא היה האדם הכי יפה.

בכל אופן, היה לו פס ששלט מוזר שהיה ערמומי, כמו גם מתוחכם, כמו גם זה ייצא בכל פעם שהוא ינסה לתמרן אותי למראה דרך מסוימת. כמו, כשאני מרוצה ממנו, שערי היה ארוך מאוד (יותר ממה שהוא עכשיו), כמו גם הוא המשיך להעיר הערות על איך הוא אהב שיער קצר על בנות. ואז, הוא היה נכנס לסיפור הזה על כך בדיוק בכל פעם שהוא אי פעם דנה בזה לנשים אחרות שהוא מתוארך, הם תמיד חתכו את השיער שלהם … בשבילו.

Barf! תגיד בזכות טוב אני אף פעם לא לחתוך את השיער שלי בשביל זה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

דבר נוסף שהוא עשה היה תגובה בעדינות על איך הוא לא אושר לבגדים שלי, כמו גם איך ג ‘ינס שלי ripped נראה “מרושל”, כמו גם חולצות טי שלי היו כמו גם blah, blah, בלה. (מוזר, אם כי הוא מעולם לא בחר בדיוק איך השתמשתי באיפור שלי, נכון?)

החיבור לא נמשך זמן רב, כמו גם בשבילי! – מעולם לא ראיתי או שמעתי ממנו שוב אחרי סיום הלימודים. אני תמונה שהוא איפשהו בעולם עם גברת שיש לו שיער ארוך בבת אחת עם זאת עכשיו משתמשת בו קצר, כמו גם חרטה בחשאי חותך אותו …

פרסומת

האם אי פעם מתוארכת למישהו שציפתה שתלבש את האיפור שלך בדרך מסוימת? או השיער שלך? או הבגדים שלך?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

כאשר הוא נוגע לאיפור, אתה מאמין שאתה מקבל את מה שאתה משלם?

האם התקציב מרמז על איכות ירודה?
אני חושב שיש רק כל כך הרבה איפור טוב בחוץ, ולכן אין מדיניות קשה ומהירה להערכת איכות ברמות מחירים שונות. אני גם בהחלט לא מרגיש כי יקר באופן אוטומטי מציין טוב יותר (לראות את זה affordbore קרם קרם צלולה וזה $ 8 אייליינר). לפי המקרה, המרקחת או סוף גבוה, אני חושב שאתה צריך לחפור כדי למצוא את אבני החן.

אבל אה! – יש שם המון אוצר, ואני אוהב לחשוף אבני חן איפור בכל נקודת מחיר … למרות שאני צריך להודות כי אני נרתע במחשבה לשלם $$$$ עבור מסקרה בימינו, גם אם זה פצצה.

פרסומת

(טיפוח העור, אבל זה עוד סיפור …?)

אני יודע שכמה אנשים eschew איפור מסיבות שונות, כמו נשרף בעבר על ידי מוצרי תקציב שלא חי עד hype. יש לי חבר שרק לובשת מק, כי כל מה שהיא ניסתה אי פעם מסרקסטור עושה אותה לפרוץ החוצה. כולם שונים, וכולם יש צרכים שונים, אוהב, תקציבים וגישה שונה, תלוי איפה הם חיים ואת הדלפקים הקרובים ביותר שלהם.

מה איתך? האם אתה חושב שאתה מקבל מה שאתה משלם כאשר הוא נוגע לאיפור? ואתה חושב שיש הבדל בין “זול” ותקציב?

פרסומת

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

נ.ב. RIP, דוד קארל. הכרטיסיות איבדה מורה והעולם איבד סמל.

Adventures in Bread Baking, chapter 1

The very first loaf of bread I ever baked
As of last Saturday, Jan. 27, 2018, I am officially an apprentice self-taught bread baker, as well as I made bread all weekend long. In two days, El Hub, Connor as well as I have already eaten two significant loaves. שתיים!

If you want a ? loaf — or loaves — as well as you occur to be within feline walking distance, let me know. I can hook you up. very first come, very first serve!

פרסומת

Granted, I can’t assurance that the loaves will be aesthetically pleasing. After all, this isn’t The excellent British baking show (Paul Hollywood would talk mad crap about my loaves), however they ought to be edible…ish.

חה חה!

It wasn’t a huge rise, however it tasted GOOD.
I’m completely for #allthecarbs, however there’s going to have to be some type of rationing or self-control involved, since I can’t keep eating this much bread… I just can’t.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

I like seeing the flour on the crust.
I really made three loaves on Saturday — one rustic no-knead loaf that I proofed overnight, as well as two French bread loaves that proofed for a couple hours. I provided one of the French breads to Cindy as a belated birthday present when I saw her on Sunday before we went to the museum.

Well, it was expected to be French bread, however it appeared like a focaccia gone wrong… It may have been the weirdest, or the most awesome, birthday present I’ve ever provided anyone.

The rustic loaf before I put it in to bake (it’s in a dutch oven)
The very first loaf was a rustic, no-knead round bread that was simpler than I expected it to be thanks to Laura in the Kitchen.

It was deeeelicious! practically like sourdough! even though it turned out flatter than I hoped, it had good huge holes you might swim through, as well as obviously that’s something you want when you bake specific kinds of bread, which is something I discovered from The excellent British baking Show.

You likewise want height, which, unfortunately, my rustic loaf lacked, since the dough deflated at some point overnight while it proofed in my microwave.

I still don’t understand what went wrong (Was it the plastic bowl? Did the microwave get as well cold?), however I’m identified to figure it out.

The second as well as third loaves were French breads, as well as they were much more challenging. The recipe I utilized was expected to be a great one for bread beginners, however I assumption I did something wrong. I dunno… Bread is type of mysterious. Unlike cooking, where you can typically figure out a method to salvage something if something goes wrong, I believe baking bread is less forgiving. There isn’t as much leeway for incompetence, LOL.

I felt like I had absolutely NO manage over these loaves of French bread.

They started off looking somewhat decent, however they took a detour into The Land of Hideous Bread when I scored the very first loaf (which is when you slash the tops with a knife) as well as unintentionally deflated it.

WHOOPS!

I likewise unintentionally closed the oven door as well quickly, which flattened it out even more.

We still ate it, though… yes we did. as well as it tasted OK. It wasn’t as great as the rustic loaf, however it was great sufficient for toast at breakfast. as well as for sandwiches at lunch. as well as with beef stew at dinner.

When French bread pretends to be focaccia
Overall, I’d state it was an okay very first chapter in my bread baking odyssey. At least whatever was edible.

פרסומת

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

נ.ב. Do you ever make bread? as well as do you have any type of great suggestions or recipe suggestions?

MAC רוברט לי מוריס Mastene Lipsticks

השפתיים: Mac רוברט מוריס Mastene Lipstick ב אפרסמון
אני עלול להוריד במהירות את הליצ’ים או דלי של אפרסמונים, שהם שניים של פירות הראשונים שלי 5 fave של כל הזמנים.

למי יש רשימה כזאת? כנראה, אני עושה.

פרסומת

אבטיח

ליצ’י

אֲפַרסְמוֹן

תפוחים

תותים

Bam.

יש ליצ’י, כמו גם אפרסמון באוסף מאק רוברט לי מוריס, אבל הם לא במשפחת הפרי! הם שפתון מאנט, כמו גם שיש שישה במהדורה מוגבלת, אשר תוכל רק להגיע עם 14 דצמבר, אז אם אתה רואה משהו שאתה אוהב, FYI, הזמן הוא המהות.

רוברט לי מוריס הוא מעצב תכשיטי אופנה מכובדים, כמו גם מה שבאוסף (יש גם מסמיק, להתמודד עם אבקות, כמו גם מברשות) יש להדגיש את האריזה, אשר נראה לי מימי הביניים לי … כמו משחק של כסאות אדום אירוע החתונה תכשיטים .

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

שפתון אמננה מופיעים ב Le אוספים כל כאשר בעוד, כמו גם אני לא יכול להבין למה Mac פשוט לא עושה להם לטווח ארוך כבר, מאז האדם, אני אוהב את הנוסחה!

אלה פיגמנט, קל משקל שפתון מאט זמינים בכדור רזה, כמו גם הם לא לרוץ שלך- the-till ייבוש מדהים. הם מרגישים כמו קרם ישר, אז הם נוחים כמו גם לא יבש את השפתיים שלך.

הנוסחה של שאנל קטיפה (אשר אני גם אוהב) היא דומה מאוד.

Mac רוברט לי מוריס מאט שפתון משמאל: ליצ’י, אפרסמון, דלעת, תאנה, ענבים קונקורד, כמו גם רימון
ליצ’י

דלעת
תאנה
ענב קונקורד
רימון
ליצ’י, אפרסמון, דלעת, תאנה, קונקורד, ענבים, pometranate
Mac רוברט לי מוריס שפתון מאנט, $ 25 כל אחד
אני freehand-ed כל דוגמיות אלה, btw. לא דרישתי לינר או נקי או כלום, אפילו לא עם הצבע הבהיר ביותר, רימון, שבדרך אגב, הוא אדום מדהים עם נמתחת ברי כחולה קלה ביותר.

זה באמת קופץ.

הם נמשכים בערך ארבע שעות, כמו גם הם ריח כמו גם טעם כמו וניל.

פרסומת

לתפוס אחד בזמן שאתה יכול ב Mac דלפקים, כמו גם באינטרנט לפני שהם חוזרים לאחסון צונן Mac לזמן מה. הם 25 $ כל אחד.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

MAC Unsung Heroes: Matchmaster shade intelligence Compact

The $38 MAC Matchmaster shade intelligence Compact is an unsung makeup hero
I keep seeing these memes popping up about people who eat dinner early as well as go to bed at 9, as well as I can so relate. That would have been my headache situation as a kid, however when it occurs now as an adult, it’s a dream come true. I desire I might do it every night, LOL!

It’s kind of like exactly how I believe of “natural” (air quotes) makeup these days. Like, when I started using makeup on the ‘low back in middle school, natural-looking makeup was the last thing I was going for. There was nothing natural about that purple liner I was rocking.

פרסומת

I would have said, “No way! I don’t want this to look natural! I want it to look like I’m using as much makeup as possible.” Fourteen-year-old Karen would have laughed at 41-year-old Karen’s quest for natural-looking makeup, which brings me to the MAC Matchmaster shade intelligence Compact.

מהו גיבור איפור לא בטוח? בשבילי, זה בדרך כלל מורשת איפור, אוסף לטווח ארוך כי scoots תחת מסך מכ”ם של חובבי איפור רבים עם זאת בדרך כלל סלעים בעולם שלי. סדרת הגיבורים הארוכות של Unsung Insung תכונות כמה מועדפים שלי.

It’s basically MAC’s version of a sheer liquid formula pillow compact, as well as it’s offered in 12 refillable shades. The primary compact is $38, as well as the refills are $28.

They were released last year around this time, as well as I’m a bit anxious now since I can’t seem to discover them anymore on the MAC website. I do see them at Macy’s, Nordstrom as well as Bloomingdale’s, though.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

Bloomingdale’s, by the way, is the only one that has all 12 shades as well as the refills in stock.

Cushion compacts?

You see them around the location now, however they started out in Korea. They have a liquid-ish foundation formula as well as vary in terms of protection from sheer to medium. They likewise usually have a second lid inside the compact that keeps a small, pre-soaked sponge or pillow from drying out.

When you press the sponge, a bit bit of the liquid comes out, which is basically what sets them apart from other type of foundation.

Wearing shade 4.0 (please ignore the crazy eye makeup!)
Like MAC’s routine Matchmaster Foundation, the formula is a self-adjusting liquid foundation that adjusts to your skin tone. I wear it in shade 4.0, which seems a bit as well golden-orange for me at first, however the gold mellows out somewhat to match my natural skin tone over about five minutes.

I don’t understand what type of voodoo magic they infused this with, however it works!

Coverage when it comes to pillow compacts truly depends upon the brand, as some brands are much sheer than others. I’d phone call this sheer to medium.

I’ve tried other pillow compacts before however didn’t discover one that I liked sufficient to stick with it up until I discovered the MAC Matchmaster shade intelligence Compact. I ended up returning a fancy-schmancy one by Amore Pacific since it was a bit as well shiny as well as waaay as well peachy for me.

But I truly like this one. The protection is incredibly flexible. It’s simple to go from sheer to medium to full, just like that, as well as I believe it looks fantastic in every type of light from natural to flash to fluorescent. It even looks great in video.

A technique for full coverage

There’s a extremely fine line between practical, as well as relatively useless, when it comes to sheer-ish liquid foundations, since some are just so sheer that you can barely see anything when you’re using them, which, I guess, is quite awesome if your skin is darned near perfect already, however if you have a huge pore circumstance like I do or freckles or areas you want to even out, this is fantastic for that.

It covers almost whatever (but doesn’t look mannequin fake) as well as de-emphasizes my pores a tad.

And if you want to bump up the protection to full, it’s truly simple to do. just grab your preferred liquid concealer (I’ve been loving Sephora bright Future Gel Serum Concealer as well as comprise For ever Ultra HD Concealer), as well as location a few dots directly where you want that additional coverage. For me, that’s my cheeks, around my nostrils as well as on my upper lip.

Then, tons a foundation clean or beautybender with your MAC Matchmaster shade intelligence foundation, as well as blend the concealer dots into your skin for an easy, fabulously perfect finish. I utilize this method all the time when I want full protection however don’t want to spend hella days layering as well as buffing. It’s been my go-to method lately for pics as well as video.

I likewise like the satiny surface (it isn’t as well shiny or flat) as well as the super lightweight formula. It never feels like it’s suffocate my skin. Plus, it lASTS מספיק זמן כדי לקבל אותי ביום ארוך.

אני אוהב את הדברים האלה! אני רק מקווה שזה לא הולך לשום מקום בקרוב …

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

פרסומת

קארן

נ.ב. שמח יום ראשון! אני מקווה שאתה עושה משהו כיף. רמאי אחד אתמול היה די גדול. האמנתי שזה הרבה יותר טוב ממה שציפיתי. זה סוג של סרט מלחמה רציני … אבל אני מאמין שאתה תאהב את זה אם אתה אוהב sci-fi. פלוס, פופקורן.

סדרת Mac Unsung Heroes (תת קבוצה של סדרת גיבורי איפור שגרתית שלי) תכונות כמה מוצרים המועדפים שלי בכל הזמנים של אוסף לטווח ארוך של Mac

Mac Unsung Heroes: Mac Fleur כוח סומק
Mac Unsung גיבורים: שוויצרי שוקולד Eyeshadow
Mac Unsung גיבורים: קוסטה ריצ’ה עין קוהל
Mac Unsung גיבורים: Mineralize Skinfinish טבעי
Mac Unsung גיבורים: Mac מימד נוסף צללית בהוואנה
Mac Unsung גיבורים: עיפרון שפתיים עולש
Mac גיבורים unsung: שפתון שקדים מעושנים
Mac unsung גיבורים: חצי ‘n חצי שפתון
Mac גיבורים unsung: שפתון צ ‘ילי
Mac Unsung גיבורים: עיפרון קפה
Mac Unsung גיבורים: Mineralize Skinfinish ב זוהר ברחבי העולם
Mac Unsung גיבורים: Mac מימד נוסף צללית בהוואנה
Mac Unsung גיבורים: וינטג מאט נוזלי ליפקורור ב Burnt Spice
Mac Unsung גיבורים: מינרליזציה קרן / רופף
Mac Unsung גיבורים: Mac מסוחרר בהיקות ליפסטיק
Mac Unsung גיבורים: Mac Studio תיקון נוזל קרן
Mac Unsung גיבורים: סגסוגת Eyeshadow
Mac Unsung גיבורים: מבנה Eyeshadow
Mac Unsung גיבורים: Prep + Prime 24 שעות 24
Mac Unsung גיבורים: שוויצרי שוקולד Eyeshadow

אם אתה מחפש מושגים אוסף לטווח ארוך או השראה, יש למעשה מספר רב של איפור גיבורים איפור ארכיון MBB. 20 אלה הם רק קצה הקרחון.

בממוצע, כמה eyeshadows אתה משתמש במראה טיפוסי טיפוסי?

החדש ריקבון עירוני Ultimate עירום יסודות לוח עבור חג 2016 (כן … חופשה!)
כמה גוונים אתה משתמש בממוצע במראה טיפוסי?

אחד? שתיים? שתיים עשרה? שֵׁשׁ? שבע? יותר?

פרסומת

אני מנסה נואשות להפעיל את דרכי דרך זו “רק קצת אניה” שלב אני עדיין מוצא את עצמי לכוד פנימה, ונראה אם ​​החדש ריקבון עירוני Ultimate עירום יסודות (בקרוב … ב 18 ימים!) מסייע.

זה יכול … שיחקתי עם זה, ואני באמת אוהב את הזמן ללבוש. כבר לשים כמה ימים looong בזמן האחרון, ואת הצללים האחרון לפחות 8-10 שעות על המכסים שלי בלי כל קמטים.

הגוונים הם כולם mattes, והם נראה ליישם כהה יותר על העור מאשר הם מופיעים במחבתות שלהם.

בחודשים האחרונים או כך – באמת, בשנה האחרונה, אם אני כנה לגמרי – לא היה לי סבלנות לשים על איפור הרבה עין, אז אני לובש אחד או שני צללים, חולצות . כמו, אני אעשה מאט חום אחד בכל מעל המכסים שלי, ואז קו קו האצף העליון שלי עם גוון מאט כהה, בדרך כלל אפור כהה או שחור.

אבל אני עובד בדרך שלי החוצה וגדל יותר מעוניין ללבוש יותר גוונים יום אחר יום. עם לוח זה, אני לובשת מארבע עד שישה של גוונים בכל פעם, אז זה צעד גדול.

מה איתך? כמה eyeshadows אתה לובש במראה טיפוסי? כמו כן, אל תהסס לכלול כל בסיס קרמי eyeshadows לך ללבוש.

אדבר איתך בקרוב!

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

פרסומת

קארן

נ.ב. אני כבר מקשיב הרבה premenders בזמן האחרון, וזה אחד הוא כרגע על לחזור הבוקר …

P.p.s.s. יש יום שלישי נהדר!

ניאון אורות: 3 נראה צבעוני

שלושת צבעים צבעוניים בתפקיד זה יש כמה דברים במשותף.

לבשתי את כולם לגיל הרך בימים האחרונים (הביטה הוורודה בראש היתה מהבוקר!).

עשיתי את כולם באמצעות $ 29 לורק ניאון אורות לוח.

בלוח אורות ניאון, זה צהוב הוא הרבה יותר של גולדןוד, שאני סוג של מאוכזב בגלל שאני רוצה את הצבעים היה צהוב לימון … הגולדן פשוט לא צהוב מספיק בשבילי.

פרסומת

וואו, זה משהו שמעולם לא חשבתי שאי פעם לומר!

צבעים כיף
תגיד “מה,” קארן? אתה לא לובש T-T-TON של חום פעם אחת? לצחוק בקול רם. נייטרלים הם בדרך כלל בית ההגה שלי, זה נכון. אני בדרך כלל ברירת המחדל להם כי הם מתאימים את מצב האנרגיה הנמוך ביותר שלי, חה חה! בנוסף, אתה לא יכול באמת להתלבש נייטרלים.

ובכל זאת, אני כבר גירוד ללבוש הרבה יותר צבע. אני רק מנסה לחשוב על דרכים להרגיש בנוח לעשות את זה, כי כיף כמו בוהק, אינטנסיבי נראה נוצץ הם, אני מרגיש קצת מטורף לובש את זה סוג של איפור כאשר כל מה שאני עושה הוא להביא coywolf לבית הספר או פעוט בלט בכיתה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

הצבעים נראים כאן הם המהירות שלי, כי, למרות שיש מוקד בהיר בכל אחד, יש עדיין אלמנטים עדין- ish, כמו הקרן.

משהו סם אמר בכך שנות ה -90 איפור שהציינתי את היום השני שהדהד איתי. כדי לפרפרזה, היא אמרה שזה לא הדברים שאתה ערמומי זה נראה נראה מגניב. זה מה שאתה עוזב, אז אני בדרך כלל הלכתי מינימלי מדהים על הבסיס בכל אלה נראה צבעוני.

אני גם בהשראת מאוד על ידי קייטי ג ‘יין יוז בזמן האחרון. היא אמן איפור שאני עוקב אחרי אינסטגרם, והיא רק כל כך טובה. היא תצייר סוויה עדינה של צל ירוק נוצץ או סקיצה פרוסת רזה של אניה צהוב ניאון, אז אתה יכול להגיד שהיא אוהבת ללבוש צבע, אבל היא גם אוהבת ללכת מינימלי עם הבסיס.

אני קצת אובססיבי איתה כרגע!

תראה 1: שקיעה בקיץ ורוד

עיניים: בורג, בנות ואטומי eyeshadow מן לורק ניאון Breats Palette, אמנל מימדים דה שאנל מסקרה, Maybelline מודגש בראון קעקוע סטודיו אניה, זה קוסמטיקה לנצח כוח מיקרו אוניברסלי taupe, ריקבון עירוני Yeyo Liner (כבסיס)

בסיס: Mac ליד שום דבר קרן בינונית עמוק (בכל רחבי, מיושם עם אצבעות) ו Estée Lauder פעמיים ללבוש קרן ברונזה דבש (טפח עם אצבעות על הלחיים, האף, סביב השפתיים, מתחת לעיניים)

שפתיים: Mac סטרפדון שפתון עיפרון ו Mac פתוח נוכחות שפתון

נראה 2: הערה כחולה

עיניים: Indie ו Blue הערה Eyeshadow מן Lorac Neon Breats Palette, אמנל מידות דה שאנל מסקרה, Maybelline קעקוע סטודיו Liner (גריי גוון), זה קוסמטיקה מצחה כוח מיקרו ב אוניברסלי Taupe, ריקבון עירוני Yeyo Liner (כבסיס עבור eyeshadow כחול )

בסיס: טום פורד קרן נוזלית Traceless (בכל רחבי, מיושם באצבעות), MAC Sun-Suping רצועת ברונזר ו- Mac Sunbasque סומק (לחיים)

שפתיים: Mac סטרפדון שפתון שפתון מעושן שפתון

תראה 3: פרוסת לימון

עיניים: בורג ואטומי eyeshadow מן הצבעים של Lorac Neon Breats, אמנל מידות דה שאנל מסקרה, Maybelline Bold Boll קעקוע סטודיו אניה, זה קוסמטיקה Brow Power Micro ב אוניברסלי Taupe, ריקבון עירוני Yeyo Liner (כבסיס עבור Eyeshadow צהוב)

Base: wander appeal nude illusion in golden Tan, bareMinerals warmth Bronzer and bareMinerals complimentary Highlighter

Lips: Chanel 166 Rouge Coco gloss

פרסומת

Would you try any of these looks? שואל מוחות רוצים לדעת.

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

ימי ראשון עם כרטיסיות החתול, איפור, כמו גם יופי הבלוג הקמיע, Vol. 506

כחבר בסדר הראשון, כמו גם Sith לשעבר, כרטיסיות אימצו את הצד האפל …

למעשה, הוא חלופי בין סית ‘כמו ג’די, תלוי במצב הרוטב.

פרסומת

בסוף השבוע הזה ליום האב, כדי לספק אביזרים לעוזר האנושי הגברי שלו, שהוא מאוורר מלחמת הכוכבים הענקי, כמו גם אבא, הכרטיסיות השתמשו בעניבה החדשה שלו בסטרול.

השראה: הצד האפל

פרסומת

לכל האבות שם בחוץ, יום האב שמח. במאי העז להיות איתך.

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן

מארגני איפור ב Marshalls

לא ישן על ממצאים אלה ב Marshalls …
מארגני איפור חמוד ב Marshalls! מנקודת מבט מועילה, אם כל אחד מהם היו באמת לעשות את ההבדל באוסף האיפור שלי, הם צריכים להיות בגודל של חביות יין אדום, חה חה! אבל הם עדיין חמודים בכל זאת.

אם אתה איפור הארדקור אגוד כמו שאני, אתה יכול לשמור את הצנצנות על השולחן שלך או יהירות, ולהחליף את הפריטים בהם כל שבוע או שניים. ככה תמיד יש לך איפור שונה מסתובב דרך האוסף שלך.

פרסומת

יש לי נטייה לשים כמה דברים בתיק גדול רק לצאת מזה כי זה נוח, אבל אני חושב שאם היו לי כמה צנצנות חמודות כאלה הייתי הרבה יותר נוטה ללבוש מגוון גדול יותר של דברים מאוסף שלי … אם הם היו פשוטים יותר להגיע, אתה יודע?

נמכר בנפרד, אבל יעשה סט חמוד
אולי לשמור על מברשות האהוב עליך? או כל מה שאתה צריך במשך 10 דקות נראה?
כמובן, אתה תמיד יכול לקבל יצירתי ולהשתמש איפור נושאים (או חתול נושאים) ספלים לאחסן את הדברים שלך!

סופר חמוד!
גבירותיי חתול היקרים, מרשלס יש את הגב שלך!
כאשר אתה לא יכול לברוח בדלי חתול, אפילו על הספלים שלך
אני נשבע, האובססיה שלי מרשל שלי כבר ברמה האחרונה בזמן האחרון! כי מערכת הגגות התמוטטה על בתי על ידי לי, מרשלס היה כמו שיר הסירנה של הים.

פרסומת

אגב, זוכר את בעל מברשת שיניים ורוד חתול שוחחנו לפני כמה שבועות? זה היה עדיין שם! הנחתי שזה סימן מן האלים הקמעונאיים שזה היה משתמע בשבילי, אז קיבלתי את זה במחיר ניקוי מגניב של $ 3.99, Woo-Hoo!

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

Maybelline חלום כרית טריים פנים נוזלי קרן היא חלום מתוק squarstore

חדש עבור האביב 2017: Maybelline חלום כרית
אני לא זוכרת את הפעם האחרונה שהיתה לי חלום הקשור לאיפור.

או חלום שבו הבנתי אפילו שאני לובש איפור.

פרסומת

האם אתה יכול? האם היה לך פעם חלום שבו אתה מכניס את האיפור שלך? הלוואי שעשיתי. חלום איפור … אני חושב שאני רוצה את זה.

ניו Maybelline חלום כריות טריים פנים נוזלי קרן, אשר מגיע בינואר בשמונה גוונים כי הם 16 $ כל אחד, יש את המילה “חלום” אידיאלי בשם.

Maybelline חלום כרית דוגמיות (שבעה מתוך שמונה גוונים): 10 פורצלן, 15 שנהב, 20 שנהב קלאסי, 30 עירום חם, 45 בז ‘בינוני, 55 קרמל, 60 קקאו
אני לובש צל 45 בז ‘בינוני
כרית compacs כמו זה אחד כבר מעל המקום בזמן האחרון! כאשר אתה פותח את קומפקטית, במקום להיות מחבת של שמנת או אבקה, יש ספוג מראש ספוג עם קרן נוזלית. אתה לוקח אפליקציה לנשף, בלנדר ערעור או מברשת, dab אותו על הספוג, ולאחר מכן להחיל את זה על הפנים שלך.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

לא ניסיתי הרבה מהם עדיין, אבל Mac machmaster צל מודיעין קומפקט הוא כרית קומפקטית קומפקטית קומפקטית כרגע. זה 38 $ אף. זה קל, כיסוי בינוני, וזה מטושטש יפה את הנקבוביות שלי. וזה לא מזדז על העור שלי.

אבל אני אוהב גם כרית חלום Maybelline גם כן.

לפני (משמאל) ואחרי (מימין), לבוש בצל 45 בז ‘בינוני

אני בהחלט כמו מחיר נמוך בהרבה, אבל זה לא מכסה די כמו גם Mac. יש לו הרבה יותר סאטיני, גימור טבעי Uber, שבאמצעותו אני עדיין רואה את הנקבוביות והנמשים שלי.

אם הייתי עדיין בקולג ‘או בתחילת שנות ה -20 שלי, אני אהיה על כל זה בלב. הכיסוי הוא שירר מאשר Mac אחד, וזה לא לטשטש את הנקבוביות שלי גם, אבל על הצד השני … העור שלי עדיין נראה כמו עור אמיתי.

ברצינות, עבור מוצר הפנים של המרקחת, אני חושב שזה באמת, ממש טוב.

אה – אתה בטח רוצה להגדיר את זה עם אבקה, כי זה נוטה להתחיל scooting מסביב ומחפש את הקווים היפים שלי אחרי כמה שעות (במיוחד סביב הפה שלי).

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

פרסומת

נ.ב. Tgif !!! ?

P.p.s.s. כן … חשבתי שזה יום שישי כאשר פרסמתי את הפוסט הזה. רק הבנתי אחרי שזה לא היה.

בכל מקרה, tgit ?? חה חה!