יום שבת גלישה, ספטמבר 5, 2020

שמח יום העבודה בסוף השבוע, בחורים. ? אם אתה צריך אותי, תמצא אותי בחצר הקדמית, ידוע אחרת בשם “הפרויקט החוזה כי יש רדוף אותי במשך חודשים”. ללא שם: אני אהיה ברך עמוק בעפר היום כי אנחנו שוכבים sod … מה שמוביל אותי אלה יפהפיות! אל הרכ”ל חזר הביתה עם אלה משופרת Meyer Lemon עצים מ Costco לפני כמה ימים. הוא דפק על הדלת הקדמית, וכשפתחתי, “תראי מה יש לי בשביל יה!” (אני בררן על לימונים שלי כבר ידוע להתעלל על מעלות של לימון מאייר.)

לעתים קרובות אני רואה את עצי הלימון הגדולים והבושים סביב השכונה, אז אני מקווה שיקרה עם החבר’ה האלה, והיום יבוא כאשר אני אהיה כל כך עמוס עם לימונים שאני אפילו לא אדע מה לסיים עם עצמי. אני אהיה עושה פסטה אל Limone ו ברים לימון שמאל! ? בואו נניח כי חלום מזון, נכון? לצחוק בקול רם!

פרסומת

פרסומת

עכשיו, בזמן שאני הולך להגדיר את זה חזון הדר בתנועה, הנה הקריאה שלך קסם במשך השבוע …?

בסתיו זה, הרבה יותר סלבס נכנסים למשחק קסם עם קווי איפור חדשים. זינגר סלנה גומז פשוט השיקה את קו הקסם הנדיר בספורה. אחוז אחד מכלל מכירות הקסם הנדירות יתרמו לקרן ההשפעה הנדירה (שהחלו על ידי גומז יולי האחרון), שואפת באופן מאחרור לגייס 100 מיליון דולר בעשור הבא כדי לסייע בפערים בשירותי בריאות הנפש לקהילות לא נבונות.

לשעבר MTV המציאות טלוויזיה כוכב LC, אחרת המכונה לורן קונרד, פשוט השיקה קו איפור גם כן. מי היה מזדקף את הילדה שסטיבן לא בוחר על חוף לגונה וכי היידי בגד על הגבעות תהפוך לכוח שיווקי כזה? טוב לך, לורן! לעשות לימונדה מתוך לימונים אלה!

וזה לא רק סלבס שיגור קווי איפור, או. שוודית בושם המותג Byredo (שתי מילים: מים צוענים) הוא כעת מוכר קו איפור עם שפתון, מקלות צבע רב, שפתון, מסקרה, אייליינר נוזלי שחור ושלושה צללים צל עם האריזה funkiest.

אם כבר מדברים על חדש, הנה מה שפגע מדפים החודש של אנסטסיה, L’Oréal, ריקבון עירוני ועוד.

רק למקרה שאתה מסתכל לעשות כמה קניות קסם מקוון במהלך יום העבודה יום העבודה …

אני לא יכול לחכות כדי להציג את גרסה חדשה לחיות פעולה של Mulan, אשר זמין כעת עבור $ 30 על דיסני + (אבל יהיה זרם חינם לחלוטין החל בחודש דצמבר), ואתה טוב יותר מאמין שאני יהיה לבדוק את השיער ואת האיפור . זה לקח שנתיים עבור שיער ואיפור מעצב דניס קום להביא את תווים הסרט לחיים.

5 הצעות איפור לאנשים עם trichotillomania

פאט מקגראת חולקת את סודותיה לזוהר טבעי.

איך הטכנולוגיה בקסם נמצא בשימוש בקרב Coronavirus

אחד הסרטים האהובים עלי, אי פעם. בקלות עשרת!

עובדה מהנה: נהגתי לאכול במסעדה תאילנדית במחוז מרין שבו בוני ריט היה ידוע לבלות, אבל מעולם לא ראיתי כאן שם.

Awww.

רק צפיתי בסלמה האייק בסרט עם אלק בולדווין שנקרא “הורים שיכורים”, ותזמון הקומיקס שלה הוא ללא דופי. אוהב אותה!

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו