מזרח החוף הקנדי הנסיעה

כפי שאתה יודע בשבוע שעבר הייתי במרחק נסיעה לחוף המזרחי של קנדה, עבור החתונה של חבר טוב. החתונה עצמה היתה לברדור, אבל לקחנו את ההזדמנות לנסוע לניוצאונדלנד לפני יום החתונה. הנה מפה כדי לעזור לכוון אותך, ניופאונדלנד היא המחוז המזרחי ביותר של קנדה והוא כ 2 שעות ו 30 דקות בטיסה מטורונטו (א):

בילינו 4 ימים בניוופאונדלנד (ב) ולאחר מכן 2 ימים בלברדור (ג) לחתונה, במקום רחוק למדי. היום אני אשתף תמונות מתוך 4 ימים בילינו בחלקים של ניופאונדלנד.

ראשית, אני אטפל בעובדה שרוב התמונות יהיו אפורות וקודרות, זה היה סוג של מזג אוויר שחווינו כל הזמן שהיינו שם. למרבה הצער, ניופאונדלנד תפס את קצה הזנב של הסערה הטרופית אנרי אז זה היה שופך גשם ורוח מאוד … אבל עשינו את הטוב ביותר של זה.

יום שני: קייפ חנית
זה הנקודה המזרחית ביותר בצפון אמריקה, וכן שווה ביקור – ראשית על המגדלור האיקוני שלה, אבל הציור האמיתי של המקום הזה הם הצוקים. הם נזקים זהירות משום שאין מחסומים בינך לבין האוקיינוס ​​האטלנטי!

יום שלישי: גבעת אות
זה היה סופר ערפל ביום זה, יחד עם הגדולות downpour. התמידנו וגדלנו אל הגבעה על כמה נופים מדהימים של הנמל של סנט ג’ון.

יום רביעי: בונביסטה
הגענו לעיר בונביסטה לאזהרות מזג אוויר של רוחות 120km / h. לא יכולנו לטרק רחוק מאוד מ B & B שלנו בגלל הרוח הצדה. את B & B אנחנו נשארנו אז, היה פנטסטי לחלוטין! המארחים היו כל כך אמיתיים, ויש להם לילה “ארוחת צהריים” בשעה 9:15, שם הם שירתו רגליים סרטנים, פירות, גבינות וקרקרים וקינוח (אלה טארטס אוכמניות קטנות!) הנה קולאז ‘קטן של מה B & B שלנו נראה כמו (היה זה חדר אמבטיה ענקי – הבית המוצג הוא דרך חלון חדר האמבטיה):

תמונות אלה נלקחו ביום חמישי בבוקר בדרכנו מחוץ לעיר.

יום חמישי: שביל שרוינק
זה היה בהחלט את גולת הכותרת של הביקור שלנו – שביל 5km מעוצב ביתי אשר לקח אותנו גבוה על צוקים חוף לתוך המברשת, עם דעות כי הם סוריאליסטי בכנות. לא היו מחסומים על הצוקים – רק אתה נגד הטבע: סלעים מסיביים, כי בולטות מחוץ לים – הם גורמים לי להרגיש כל כך מעט וחסרי משמעות! היו גם אוכמניות פראיות בכל מקום.

מקומות לא קיבלנו הזדמנות לבקר, אבל היו רוצים לעתיד: קווידי וידי, הסוללה, הנמל הקטטי (נסענו, אך לא עצרו – יש שם דגים וצ’יפס שם), גנדר … אבל אלה הרצון להיות עבור טיול בעתיד!

מזון: אין טיול שלם ללא דגימה את המטבח המקומי! לא צילמתי תמונות של מה שאכלתי אבל הנה מדגיש יחד עם תמונות שמצאתי באינטרנט:
• דגים טריים עבור דגים & צ ‘יפס (אכלתי דגים & צ’ יפס פעמיים בזמן שהייתי שם, וכן צורה כלשהי של דגים, להיות זה בקלה או סלמון, עבור ארוחות אחרות)

• דגים & צ ‘יפס עם רוטב ומילוי שנעשו עם מלוט – מלית עם savory הוא newfoundland בלעדי מאז זה ספייס כי הוא לא גדל במקום אחר, זה תערובת מתפוררת מתפוררת שאתה שם צ’ יפס

• לשון בקלה עם קפיצה (סקאנץ ‘הם קצוץ בשר חזיר) – לא האהוב עלי אבל שווה את זה רק עבור סקרנגרס
• seafood chowder – now, we’ve had our fair share of seafood chowder from various trips but we agree that Newfoundloand chowder is the best! יש לה חתיכות chunky של מאכלי ים טריים בבסיס שמנת כי הוא לא עבה מדי או כבד (כמה chowders הם ארוחה בפני עצמה ואנחנו זקוקים naps לאחר מכן) עם קצת תפוחי אדמה. just perfection!

• toutons (essentially fried bread dough) with molassas – this is eaten like pancakes for breakfast

Hope you enjoy this little vacation post!

שתף זאת:
לַחֲלוֹק

לחץ כדי לשלוח בדוא”ל לחבר (נפתח בחלון חדש)
לחץ כדי לשתף ב- Pinterest (נפתח בחלון חדש)

לחץ כדי לשתף בטוויטר (נפתח בחלון חדש)
לחץ כדי לשתף בטמבלר (נפתח בחלון חדש)

לחץ כדי לשתף ב- Reddit (נפתח בחלון חדש)

ככה:
כמו טוען …

קָשׁוּר

The excellent Canadian road TripHelloooooo! I’m back from our little road trip across our province! Firstly, thank YOU for the birthday wishes here and on Instagram! אני באמת מעריך את זה! 😀 I spent my birthday hiking through a Unesco world Biosphere Reserve, so it wasn’t a bad way to spend the day. 😉 לפני…
July 20, 2015In “Life”

שיוט החיים – החוויות שלי מה זה ללכת על שיוט של 7 ימים? I’ll admit that I’m not keen on all-inclusive resorts, or packaged vacations because I feel trapped. אני לא אוהב להיות herded סביב כמו בקר לארוחה ופעילויות. אני יודע הרבה אנשים שהלכו על הפלגות …
אוקטובר 20, 2016in “מלאכת יד”

TBT: טוקיו דיסנילנד שמציעות טפיטי היכו האביב מצעד! זה היה קצת מאז שעשיתי יום חמישי של היום הוא בזמן שהוא באביב / הפסחא נושאים. 🙂 As you may recall, I visited Japan in May-June of 2016. So nearly a year later, I’m finally posting about my experiences at Tokyo Disneylו! : הראיתי …
13 באפריל 2017 ב “כללי”