קונסילר עצה: לשים קצת על, לקחת קצת, לחזור

האהבה הנוכחית שלי קונסילר, Nars קורן קרם קונסילר
נחשו מי מצא תמונה של קולג ‘של עצמה בבית הוריה בסוף השבוע האחרון משנת 1998 (!).

בסדר, יש הרבה כדי לדבר כאן, בין היד על תנוחת הירך (למה?), אל תספורת רחל רוצה, אל הגבות (OMG, אני פשוט לא יכול!) כמו גם את השפה, מסביב אשר, אם אתה מסתכל מקרוב, תראה אניה שפתיים כהה ביסודיות (תאמינו או לא, זה היה לגמרי בכוונה).

פרסומת

אבל אני באמת רוצה לכוון את תשומת הלב שלך למצב מתחת לעין, כלומר 1) חוסר מעגלים כהים, כמו גם 2) חוסר קונסילר.

הייתי כמו ללבוש שום קונסילר.

אני מתכוון, זה מוצץ את דעתי! אבל ברצינות, אתה לא יודע מה יש לך “טיל זה נעלם.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

מהר – קדימה היום, כמו גם אתה ממש צריך לחטט את קונסילר מתוך טפרים טקסס שלי. אף אחד לא לוקח את הקונסילר שלי בלי קרב, אבל מקבל כיסוי מלא שלא נראה כבד הוא כאב. כל מה שאני רוצה זה כדי לכסות את החוגים הכהים שלי בלי שזה נראה כאילו אני לובש עוגה של 10 שכבות.

אחרי חיים שלמים של עושה את זה אחרת, אני חושב שאני סוף סוף הבנתי דרך לקבל כיסוי מתחת לעיניים זה עובד טוב בשבילי. מה שאני עושה הוא להחיל שכבה דקה של קונסילר, ואז בעדינות כתם את עודף (בזמן שהוא עדיין רטוב) עם רקמה או יופי, ואז לחזור עם כמו רבים שכבות דקות כפי שנדרש כדי לקבל את רמת הכיסוי שאני רוצה / צריך .

אתה רוצה לשים קצת על, לקחת קצת, לשים קצת על, כמו גם לחזור, בעצם לבנות את קונסילר התחתונה שלך בשכבות דקות עד המעגלים הכהים שלך מכוסים לחלוטין.

פרסומת

זה לוקח יותר מאשר רק להיפטר חבורה שלמה של קונסילר שם, כמו גם לטפל בתפקוד caky-nex, אבל אני חושב שהתוצאות נראים הרבה יותר טבעי.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן