עירוני ריקבון קיץ 2015: חדש Eyeshadow גוונים

ריקבון עירוני קיץ 2015: חדש Eyeshadow גוונים ($ 18 כל אחד)
ובכן, עכשיו אני יודע מה ללבוש באירוע לא סביר כי Charli Xcx מזמין אותי להיות רקדנית גיבוי באחד הסרטונים שלה. זה: החדש עירוני ריקבון קיץ 2015 גוונים eyeshadow (מגיע 15 אפריל ב דוחים ריקבונים עירוניים באינטרנט עבור $ 18 כל אחד).

את “משמרות”, כפי שהם נקראים, יש מגניב 20- משהו צד ילדה Vibe. זה מאוד “שיער גדול לא אכפת / בואו להשתכר על מיני בר”.

פרסומת

אבל אני מקבל לפני עצמי! – אז למה לגבות קצת.

[הכנס קול של קלטת בית הספר הישן rewinding * כאן *]

שמונה הגוונים החדשים מצטרפים לקו הקיים של UD הקיים. שישה מהם הם “משמרות” – כרומס Duo שנראים לשנות צבע באור, כמו הדבר ההולוגרפי הזה. שני האחרים הם מאט בראון, שעליו אני חייב לומר, “יאי!” צבעים המעבר. חחח! להשאיר לי לקבל את כל מעודדת- y על מאט בראון …

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

מה שלא יהיה, אני תמיד יכול להשתמש עוד מאט חום. יד על הלב והשיער שלי אל השמים, זאת האמת!

החדש ריקבון עירוני קיץ 2015 eyeshadows ($ 18 כל אחד)

ריקבון עירוני קיץ 2015 eyeshadows (18 $ כל אחד)

כאשר הגוונים הם פשוט תוספות לקו הקיים של UD, יש להם את הנוסחה הנוכחית, ולכן אין פעמונים חדשים או שריקות כאן. רק צבעים חדשים.

החל מהמאטס (כי ככה אני מתגלגל), אני אוהב את שניהם, ריף ויזהם, אבל מסיבות שונות.

חם כתום ריף נראה הרבה כמו מרקם לי, אחד שלי כל הזמן מאט Mac Eyeshadow faves. הם כמעט אחיות ממצב אחר.

אם אין לך מרקם Mac, ואתה עושה ללבוש הרבה בורגונדי, שזיפים אדמדם סגול, ולאחר מכן לשקול ריף אם אתה רוצה צבע המעבר החדש. ריף יהיה סלע כמו גוון המעבר עם כל אלה צבעים, buuut, זה עמוק, יו. אולי תרצה להניח בחום חם בהיר יותר, או המעבר מחושך לאור יכול להיראות קצת קטוע. עבור עם שכבת של צבע מצית שלך הראשון, ולאחר מכן להשתמש בריף לעומק.

על היזהר, השני matte חום, לראות!

צוחק. תשיג את זה? לְהִזָהֵר?

זה גם חם, אבל הרבה יותר יפה ופחות כתום מאשר ריף, ואני אוהב את זה הרבה. כמו ריף, זה עמוק … אז אני בעיקר להשתמש בו כצבע שני בקפל להעמיק מעבר. זה נראה הרבה כמו באק קצת יותר חם אודה לי.

Urban’s Decay’s eyeshadows ידועים כמה דברים, כמו 1) מבחר פנטסטי של צבעים, 2) נוסחה קל לתערובת ו 3) footout.

ללא שם: כן … אלה גוונים חדשים להציג כמה נשימה, גם, והם יכולים לקבל מבולגן כי אבקות הם כמעט בהירים יותר מאשר האוויר. כאשר אני מנהל מברשת על פני מחבת, הזיפים להרים הרבה יותר מאשר צל מספיק.

ריקבון עירוני קיץ 2015 אוסף eyeshadows: תמונות המוצר

עירוני ריקבון Eyeshadow בר צלילה, בינוני כחול עם שינוי סגול ורדרד
עירוני ריקבון צללית שבוד, זהב עם משמרת ירוקה
עירוני ריקבון eyeshadow באפר כדור, אפרסק עם שינוי ורוד
עירוני ריקבון eyeshadow בטרקלין, לבנים אדום עם משמרת ירוקה
ערימת ריקבון עירונית באדפיר, בורגונדי עם משמרת סגולה
עירוני ריקבון eyeshadow בטוניק, לילך עם משמרת כחולה
עירוני ריקבון eyeshadow להיזהר, חום חם מט
עירוני ריקבון Eyeshadow בריף, מאט חום בעירום עם מיקרו נוצץ
כדי להפוך את החיים שלך קל יותר, הקש על לעזאזל מתוך עודף לאחר שתעמיס את המברשת שלך. באמת, זה עושה את כל ההבדל בעולם. הנשורת עם אלה הצללים האחרים של UD הוא לא מפסק דיל. אני חוזר! – לא מפסק דיל. כל עוד אתה מקבל הרבה עודף את המברשת שלך, אתה תהיה בסדר. אותו הדבר עם מאט והמשמרות.

את המשמרות עכשיו, כמו הכינוי שלהם מרמז, נראה לעבור מצבע אחד למשנהו, והשמרת היא די דרמטית. אני אוהב להשתמש באצבעות שלי ליישם אותם, כי זה קל לקבל הרבה מוצר ארוז שם במהירות, וזה חוסך מן הצורך לשטוף מברשת אחרת.

כל כך עצלן.

Faves שלי הם צלילה בר וטרקלין (כחול וירוק) כי אני אוהב איך הם מסתכלים עם העיניים החומות שלי.

תחשוב על המשמרות כמו איפור תכשיטים הצהרה. אולי אחד, שניים על המכסים, מקס. הרבה יותר מזה, והדברים יכולים לקבל קצת distracting.

אני לובשת בר צלילה על המכסים שלי היום, וכאשר אני הופך את הראש שלי שמאלה ואת הטוב ביותר להסתכל במראה, אני באמת יכול לראות את השינוי צבע.

ללא שם: זהו מאוד מושכים, אבל לא בדיוק משהו שאני ללבוש כל הזמן, בכל מעל המכסים שלי, בבת אחת, אתה יודע? אני הרבה יותר נוח ללבוש אחד או שני גוונים על המכסים שלי או לאורך קווי הרצועה שלי עם כמה נייטרלים מאט טעים בקפל. ככה אני עדיין מקבל צבע קטן, בלי הצללים להשתלט.

ואלה ייקח! רק בשביל לעזאזל, זרקתי חבורה על המכסים שלי באותו זמן, ואני מבטיח שאני נראה כאילו אני פשוט עלה על הרכבת הבאה לעיר משוגעת.

ריקבון עירוני קיץ 2015 אוסף Eyeshadow: דוגמיות (עבור הפניה, אני NC 42 ב- Mac)

משמאל: צלילה בר, צדדי,כדור אש וטרקלין
Backfire, טוניק, להיזהר וריף
ללבוש בר צלילה על המכסים שלי, להיזהר בקמט ואת כדור האש על החלק הפנימי של המכסים שלי
אני גם לובש ריקבון עירוני אחרי הסומק בקוויו על הלחיים שלי ואת המהפכה lipgloss ב savage על השפתיים שלי
ללבוש זמן נראה הכי טוב בקו עם צבעים קיימים של UD, ואת האביזרים עבור זה. אני לובשת את אלה עם הפריימים החדשים, והם בקלות האחרון שמונה שעות.

לבסוף, האריזה. כמו סינגלים בצל של ריקבון עירוני, אלה יכולים להיות צצים מתוך המקרים שלהם, וצצו לתוך לוחות ריקבונים עירוניים, אבל תמיד תהיתי … האם מישהו אי פעם עושה את זה? כי מעולם לא. אני בדרך כלל רק בסופו של דבר לשים את הצללים המעטים שאני צריך בשקית, יחד עם לוח עירום, חחח!

למרות שראיתי כמה צבעים אלה על דלפקים אחרים לפני, אני אוהב את זה UD כללה מועיל מייטס, יחד עם המפלגה כיף גוונים. נסו לקבל מבט מקרוב על היזהר ואת הטרקלין כאשר אלה באים ב -15 באפריל. אלה הם המעמד בשבילי.

ערב סרט!

דיוקן של אדל בלוך-באואר, מאת גוסטב קלימט דרך ויקיפדיה
ראיתי סרט נהדר אתמול בלילה שנקרא אישה בזהב, בכיכובו של הלן מירן וריאן ריינולדס. זה על גניבת אמנות, מלחמת העולם השנייה, צדק, פוליטיקה אוסטרית, יחסי ציבור, גאווה לאומית, קרבות משפטיים וציור של גוסטב קלימט ידוע (אישה בזהב).

הסיפור מתחיל בשנות השלושים אוסטריה (אני חושב), כאשר עמלות יהודיות עשירות קלימט לעשות דיוקן עבורם, אשר הנאצים, כפי שהם מתגלגלים ברחבי אירופה, לגנוב.

אחד מבני המשפחה, אופיו של מריה אלטמן (שיחק על ידי הלן מירן), מצליח להימלט אוסטריה כשהנאצים הידקים את אחיזתם, ובורחים לאמריקה. לאחר המלחמה, ציורים גנובים נטענים על ידי הממשלה האוסטרית.

חצי מאה מאוחר יותר, מריה מנסה להשיג את הציורים בחזרה (היו כמה מהם נגנבו בזמן המלחמה), אבל דרמה אומנות (הסרט גם כוכבים ריאן ריינולדס כמו עורך הדין של מריה / חבר משפחה).

פרסומת

בכל מקרה, זה טוב! משהו כדי לראות אם אתה לא מרגיש מהר מדי, או זועם מדי.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן